کد خبر: ۳۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
استاندار خوزستان در اظهاراتی عجیب از پتروشیمی رازی که در بندرماهشهر فعالیت می‌کند خواست که به تیم نفت مسجدسلیمان کمک مالی کند که این امر واکنش نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی را در بر داشت.
به گزارش آرانیوز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان صبح امروز در جلسه‌ای با مدیران پتروشیمی رازی اظهار داشت:  با توجه به اینکه خوراک مورد نیاز پتروشیمی رازی از مسجدسلیمان تأمین  و تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد بنابراین  این شرکت در حمایت مالی از این تیم نقشی داشته باشد.

اما علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: چنانچه اظهارات استاندار خوزستان مبنی بر در خواست کمک پتروشیمی رازی به تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل استفاده پتروشیمی رازی از محصول نفتی و گازی مسجد سلیمان صحت داشته باشد این اظهارات بی‌اساس و غیرکارشناسی بوده است.

وی گفت: صنایع در هر منطقه‌ای فعالیت داشته باشند معمولا باعث آسیب و به بار آوردن خسارت‌هایی زیست محیطی و اجتماعی به آن منطقه می‌شود بنابراین باید در قالب مسئولیت اجتماعی در همان منطقه ایفای نقش کرده و وظیفه اجتماعی خود را برای رفاه همه شهروندان آن منطقه انجام دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های هندیجان، امیدیه و بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه محصولات نفتی و گازی مسجدسلیمان در کجا استفاده می‌شود دلیلی برای گرفتن امتیاز از آن منطقه محسوب نمی‌شود و شرکت نفت‌وگاز مسجدسلیمان باید عهده‌دار وظایف اجتماعی خود در شهرستان مسجد سلیمان باشد؛ البته محصولات نفتی و گازی مسجد سلیمان خوراک بسیاری از مجتمع‌های سطح کشور بوده و این دلیلی برای گرفتن امتیاز از آن مجتمع‌ها به حساب نمی‌آید.

وی ادامه داد: شرکت پتروشیمی رازی در شهرستان بندرماهشهر فعالیت کرده و باید به عنوان مسئولیت اجتماعی خود صرفا عهده‌دار تکالیف اجتماعی در قبال مردم شهرستان بندرماهشهر باشد بنابراین لازم است استاندار خوزستان سنجیده‌تر و براساس نگاه و نظر کارشناسی خود موضوعات شهرستان‌ها را مطرح کند تا حق و حقوق نقاط مختلف استان خوزستان عادلانه تقسیم شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار می‌رود استاندار خوزستان به عنوان نماینده عالی دولت در استان خوزستان و رئیس شورای تامین استان خوزستان در اظهارات خود به گونه‌ای عمل کند که تنش‌های اجتماعی شکل نگرفته و عدالت اجتماعی ایجاد شود.

بر اساس این گزارش، با وجود اینکه تیم شهرداری بندرماهشهر در لیگ یک کشور حاضر است یکی از مشکلات اساسی بندرماهشهر عدم وجود ورزشگاه مجهز است که بارها فعالان ورزشی نسبت به این مسئله اعتراض خود را بیان کرده‌اند و انتظار دارند پتروشیمی‌های حاضر در منطقه به عنوان وظیفه اجتماعی خود یک یا چند ورزشگاه مجهز در سطح شهرستان بندرماهشهر ایجاد کنند.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار