کد خبر: ۳۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس:
زنجان-نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی بر کیفیت پاسخگویی در حوزه درمان و تقویت اخلاق حرفه‌ای تأکید کرد و گفت: کمبود و مشکلی در خصوص تأمین دارو نخواهیم داشت.
به گزارش آرانیوز، مرتضی خاتمی ظهر سه شنبه در آئین افتتاح ۵۰ طرح بهداشتی و درمانی در استان، افزود: وزیر بهداشت جزو وزرایی است که با جدیت تلاش را مفهوم تازه‌ای بخشیده است.

وی اظهار کرد: باروی کار آمدن دولت تدبیر و امید دسترسی‌های مردم به حوزه بهداشت و درمان بهتر شده و بناهای بهداشتی و درمانی و تجهیزات پزشکی توسعه‌یافته و پرداختی از جیب مردم  کاهش‌یافته و این امر باعث کاهش نگرانی مردم در حوزه بهداشت و درمان شده است.

نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی بر کیفیت پاسخگویی در حوزه درمان و تقویت اخلاق حرفه‌ای تأکید کرد و گفت: با توجه به شرایط سخت امروز جامعه باید مردم بیشترین بهره را از نظام سلامت ببرند.

خاتمی تأکید کرد: باید اخلاق حرفه‌ای نظام‌مند و ساماندهی شود تا بتوانیم در مقابل دسیسه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

وی افزود: امروز با توجه به افزایش بیماری‌های غیر واگیر، بیماری‌های روانی و فقر و سالمندی باید تلاش کنیم سلامت را که از شاخص‌های مهم است بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه چهار چیز کم آن زیاد است، گفت: آتش، اداوت، دشمنی و بیماری که بیماری‌ها در برخی  موارد زائیده فقر است بنابراین باید به‌سلامت اهمیت زیادی داد.

خاتمی افزود: با توجه به تهدیدات دشمن ما کمبودی و مشکل در خصوص تأمین دارو نخواهیم داشت و طبق منویات مقام معظم رهبری مردم نباید در مواقع بیماری جز مریضی رنج دیگری داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار