کد خبر: ۳۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
معاون هماهنگ کننده نهاد فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی:
مرند -معاون هماهنگ کننده نهاد فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی گفت: دشمن توطئه ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی را کلید زده اما پشتیبانی مردم از ولایت فقیه این توطئه را نقش برآب می کند.
به گزارش آرانیوز، سردار محسن پاکیار دوشنبه شب در چهارمین همایش سراسری مکتب امام صادق(ع) مرند که با حضور حجت الاسلام والمسملین علی نعمت زاده امام جمعه مرند و جمعی از طلاب و دانشجویان در شهر زنوز برگزار شد، ابراز داشت: تربیت نیروهای مخلص برای انقلاب اسلامی با الگوگیری از مکتب اسلام و اهل بیت(ع) ضروری است.

سردار پاکیار با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم تاکید کرد: دشمن طی این چهار دهه تلاش کرده تا نظام انقلاب اسلامی را از چشم مردم بیندازد اما پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و ایستادگی و مقاومت، این توطئه دشمن را نقش برآب کرده است.

وی تاکید کرد: با وجود بسیج شدن شرق و غرب علیه ایران، در سایه ایمان و معنویت و با رهبری امام راحل پیروزی های بزرگی حاصل شد.

معاون هماهنگ کننده نهاد فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی با بیان اینکه حماسه سازی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، حقیقت اسلام و قرآن را تبیین کرد، اظهار داشت: اگر چه امروز جنگ نظامی و سخت به اتمام رسیده، اما دشمن از توطئه ها و شیطنت های خود دست برنداشته است.

سردار پاکیار افزود: جنگ دیروز مرزها و جبهه ها، امروز به خانه ها کشیده شده و دشمنان که می ترسند ایران اسلامی الگویی برای سایر ملل اسلامی باشد، مدام دسیسه و توطئه چینی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز علیه انقلاب اسلامی ایران، تحریم و توطئه وجود دارد و در محاصره جنگ اقتصادی قرار داریم، اما به برکت خون شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی، روز به روز قدرتمند تر و مقاوم تر می شویم.

معاون هماهنگ کننده نهاد فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی با اشاره به مهم ترین راهکار مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد: پایداری در برابر دشمن، توکل به خداوند متعال و توجه به جایگاه والای ولایت فقیه مهم ترین صلاح در برابر دشمنان نظام اسلامی است.

سردار پاکیار ادامه داد: صلاح کار ملت در این است که به فرامین مقام عظمای ولایت گوش جان بسپارد تا با غلبه بر نقشه ها و اهداف شوم دشمن، از این پیچ تاریخی عبور کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار