کد خبر: ۳۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
مدیرکل امور عشایر اردبیل:
اردبیل - مدیرکل امور عشایر استان اردبیل گفت: با همکاری و حمایت دستگاه‌های خدماتی و اجرایی، توانمندی‌های مهارتی و وضعیت اقتصادی جمعیت عشایری این استان ارتقا می‌یابد.

به گزارش آرانیوز، معرفت آذری عصر یکشنبه در آئین امضا تفاهم نامه همکاری بین اداره امور عشایری و کمیته امداد استان اردبیل افزود: این تفاهم نامه در راستای ارتقا توانمندی عشایر نیازمند با ارائه حمایت های اقتصادی و اجتماعی است.

وی تاکید کرد که براساس این تفاهم نامه ارتقا و توسعه توانمندی‌های علمی، مهارتی و تولیدی خانوارهای عشایری استان اردبیل در دستور کار مشترک اداره کل کمیته امداد و امور عشایراستان اردبیل قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور عشایر استان با اشاره به ایجاد ارتباط منظم، مستمر، هدفمند و همسو بین دو دستگاه اجرایی برای تداوم همکاری های موثر براساس این تفاهم نامه بیان داشت: در این خصوص برنامه های مشترکی برای تغییر بهبود اساسی در حوزه معیشت، زندگی، مسکن و... تهیه و تنظیم خواهد شد.

به گفته وی این تفاهم‌نامه با هدف توانمندسازی جامعه عشایری و ارتقای توانمندی‌های مهارتی این جامعه مولد، بهره‌مندی هر چه بیشتر آنان از فرصت‌های آموزشی، افزایش امکان دسترسی به فرصت‌های شغلی مناسب و بالابردن بهره وری در تولیدات صورت می گیرد.

آذری با اشاره به بررسی راهکارهای عملی به منظور رسیدن به اهداف مشترک و فقرزدایی از خانوارهای نیازمند عشایری با امضا این تفاهم نامه تصریح کرد: این تفاهمنامه موجب بهبود و توسعه وضعیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی عشایر می شود.

وی عنوان کرد: همچنین ایجاد همسویی و هم افزایی میان این دو دستگاه اجرایی و خدماتی برای دستیابی به افق چشم انداز مشترک و ایجاد تحول در زندگی و معیشت خانوارهای نیازمند عشایر براساس این تفاهم نامه مد نظر است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار