کد خبر: ۳۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
استاندار سمنان:
سمنان - استاندار سمنان بابیان اینکه صادرات یک میلیارد دلاری با مدیریت داخلی محقق می‌شود، گفت: این استان دارای ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری و افزایش صادرات است.
به گزارش آرانیوز، سید شهاب‌الدین چاوشی  ضمن بیان اینکه صادرات یک میلیارد دلاری در استان سمنان هدف‌گذاری شده است، با توجه به خروج آمریکا از برجام برای مهار تبعات تهدیدهای روانی دشمنان تنها باید به سمت مدیریت داخلی و انجام برنامه‌ریزی منسجم روی آورد که خوشبختانه این مهم در حال انجام است.

وی بابیان اینکه تلاش دولت و گروه اقتصادی در راستای مهار آثار خروج آمریکا از برجام است، افزود: نباید همه مسائل اقتصادی را به برجام گره زد، قطعاً ریشه بسیاری از مشکلات موجود در کشور مرتبط به مسائل داخلی است.

استاندار سمنان بابیان اینکه ماندن آمریکا در برجام کمکی برای ایران نبود، ابراز داشت: اگر ما در داخل کشور با یکدیگر متشکل و متحد مصمم به اجرای برنامه‌های دولت باشیم بسیاری از تبعات خروج آمریکا از برجام و مشکلات اقتصادی قبال کنترل است.

چاوشی بابیان اینکه کشورهای اروپایی برای ماندن ایران در برجام تلاش می‌کنند، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای منطقه و اروپایی ارتباط خوبی با ایران دارند که می‌توانیم در آینده مراودات تجاری خود را با این کشورها گسترش دهیم لذا در صورت داشتن برنامه و اتحاد هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: اگر بتوانیم ازنظر فروش نفت خود را توانمند کنیم بقیه مسائل اقتصادی در داخل کشور قابل‌حل خواهد بود که خوشبختانه با ظرفیت خوبی که در استان سمنان پیرامون حوزه‌های مختلف وجود دارد لذا معتقدیم می‌توان به صادرات یک میلیارد دلاری و حتی بیش از آن دست‌یافت و این دور از انتظار نخواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار