کد خبر: ۳۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس:
فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امام رضا (ع) مایه مباهات و فخر ایرانیان و همه شیعیان عالم است بر لزوم ترویج و نشر فرهنگ رضوی در جامعه تاکید کرد.
 سردار مرتضی قربانی عصر یکشنبه در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) در ساری با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: حضرت امام رضا (ع) نگهدارنده ایران اسلامی و مردم میهن و مایه مباهات و افتخار برای همه مسلمانان و شیعیان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت رهبری و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید گفت: پیروزی انقلاب سبب کوتاه شدن دست استکبار از میهن شدند و پس از آن جنگ هشت ساله را علیه ملت تحمیل کردند.

سردار قربانی افزود: در دوران جنگ تحمیلی، ملت ایران با عزت و شرف برابر ایادی استکبار ایستاد و مقاومت کرد.

وی به تاریخچه پیدایش لشکر ۲۵ کربلا اشاره و اضافه کرد: با تشکیل این لشکر، پتانسیل قدرتمندی از سوی سپاه شکل گرفت و این لشکر در عملیات زیادی جانشفانی و رشادت کرد.

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس به رشادتهای رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در آزادسازی فاو اشاره کرد و گفت: بچه های ما با وضو و غسل شهادت حرکت می کردند و به ائمه اطهار و خداوند متعال توکل داشتند.

وی ادامه داد: مردانی نظیر شهید طوسی، بلباسی و دیگر شهدا دلاورمردیهای زیادی به خرج دادند و انقلاب و نظام اسلامی را حفظ کرده اند.

وی با اشاره به رمز ثامن الائمه در عملیات والفجر ۸ اضافه کرد: در این عملیات دشمن شکست سختی از نظر اقتصادی و نظامی خورد و پیروزی غرور آفرینی نصیب رزمندگان اسلامی شد.

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان انواع حمایت ها را از رژیم بعث صدام به عمل آوردند گفت: هدف دشمنان شکست جمهوری اسلامی بود ولی به برکت خون شهدا و غرور ملت ایران، انقلاب اسلامی به شکوفایی و کمال رسیده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار