کد خبر: ۳۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس مطرح کرد:
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بیکاری در لرستان از حد بحران گذشته است، گفت: تسهیلات اشتغال روستایی به شکل مطلوب پرداخت‌نشده است.
مجید کیان پور عصر یکشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه متاسفانه مصوبات سطح ملی کارگروه ها و بانک ها در کشور اجرا نمی شوند و در دستگاه های اجرایی برای اجرای آنها مقاومت وجود دارد، اظهار داشت: باید از بخش خصوصی حمایت شود و مجوزهای زائد برای فعالیت بخش خصوصی در کشور حذف شوند.

وی تصریح کرد: برای گرفتن مجوز ایجاد واحد تولیدی ۲۱۰ روز زمان صرف می شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی لرستان در حوزه مالیات مشکلات زیادی دارد، افزود: اگر سرمایه گذران لرستانی حمایت نشوند همین ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد واحدها را نیز نخواهیم داشت.

کیان پور خطاب به مسئولان با بیان اینکه معضلات بخش خصوصی را حل کنید، تصریح کرد: بیکاری در لرستان از حد بحران گذشته است.

وی با اشاره به اینکه برخی واحدهای تولیدی لرستان توسط بانک ها تملک شده اند، وضعیت آن ها باید تعیین تکلیف شود، ادامه داد: تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان به شکل مطلوب پرداخت نشده است،  چه دلیلی دارد که پرداخت نمی شود؟

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای لرستان معافیت های مالیاتی در نظر گرفته شود، افزود: تسهیلات زود بازده به طرح های لرستان پرداخت شود.

کیان پور با انتقاد از عملکرد بانک های خصوصی در لرستان گفت: منابع این بانک ها در از خارج از استان سرمایه گذاری می شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار