کد خبر: ۳۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جذب تسهیلات اشتغال روستایی با تاکید بر خروجی محوری و اشتغال زایی این تسهیلات ضروری است.
جعفر گوهرگانی پیش از ظهر یکشنبه در نشست شورای اشتغال استان افزود: تاکید استاندار بر جذب تسهیلات مختلف اشتغال و به ویژه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری است.

گوهرگانی با بیان اینکه بهبود عملکردها در جذب تسهیلات مختلف اشتغالزایی مورد تاکید است، اظهار کرد: متاسفانه عملکردها در جذب بخش های مختلفی از تسهیلات مناسب نیست.

وی افزود: مشکلاتی در حوزه معرفی به بانک، معرفی توسط دستگاه ها و یا روند دریافت تسهیلات وجود دارد که باید احصا و رفع شود.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری با تاکید بر اینکه روند جذب تسهیلات اشتغال در شهرستان های چرام، لنده، کهگیلویه و بهمئی به ویژه در حوزه اشتغال روستایی و فراگیر مناسب نیست، اظهار کرد: فرمانداران باید جلسات مناسبی به شکل هفتگی و یا ماهیانه بر اساس نیاز برگزار و نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

وی افزود: همچنین شهرستان ها گزارش کار جلسات خود را ارائه دهند.

گوهرگانی گفت: روند جذب تسهیلات در شهرستان ها مناسب نیست و باید خروجی مناسبتری داشته باشد.

گوهرگرانی با اشاره به توزیع عادلانه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در شهرستان ها، بیان داشت: شهرستان ها برای جذب تسهیلات تلاش کنند.

معاون اقتصادی استاندار خواستار همکاری بانک ها در حوزه وثایق تسهیلات اشتغال روستایی شد و بیان داشت: اجرای مصوبات کارگروه اشتغال استان ضروری است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار