کد خبر: ۳۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به احداث چند بیمارستان مدرن توسط بخش خصوصی در قم، گفت:‌ قم طی سال‌های آتی به یکی از استان‌های شاخص در زمینه خدمات درمانی تبدیل خواهد شد.
 سید مهدی صادقی در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی قم طی سخنانی مشکلات صنف پزشکان در قم را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه زنجیره مشکلات به هم پیوسته است، اظهار داشت: همین مسئله موجب می‌شود پیگیری بعضی مشکلات زمان بر شود.

استاندار قم با اشاره به بعضی مسائل مطروحه از سوی اعضای سازمان نظام پزشکی افزود: مواردی که در استان قم قابل رفع شدن هستند و با موانع قانونی مواجه نیستند با جدیت پیگیری خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به ارتقاء کمی و کیفی مراکز درمانی استان قم طی سال‌های اخیر گفت: خوشبختانه چند بیمارستان مدرن توسط بخش خصوصی در استان قم در حال ساخت هستند که با بهره برداری از آن‌ها طی سال‌های آتی قم به یکی از استان‌های شاخص در زمینه ارائهٔ خدمات درمانی تبدیل خواهد شد.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکایاتی که از سوی مردم نسبت به عملکرد بعضی پزشکان مطرح می‌شود، اظهار داشت: نظام پزشکی باید هم نماینده مردم و هم نماینده پزشکان باشد و مسائل را با جدیت و به دور از تعصب پیگیری کند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار