کد خبر: ۳۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
معاون فرماندار شیراز اعلام کرد:
معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شیراز گفت: با هماهنگی های انجام شده و تشکیل هیئت های نظارت با افراد سود جو و فرصت طلب برخود می شود.
 عزت الله جهانخواه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان شیراز که ظهر یکشنبه برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از بحث های مطرح شده در سطح شهر نظارت دستگاها است  افزود: مردم تصور می کنند که بازار رها شده در حالی که ستاد بازرسی ، اصناف، صنعت و معدن و فرمانداری در صحنه هستند و نظارت می کنند. 

وی تصریح کرد: باید طبیعت بازار حفظ شود که همان رابطه بین عرضه و تقاضا است  و اگر بتوانیم طبیعت بازار را حفظ کنیم کار بزرگی انجام داده ایم.

معاون برنامه ریزی و اداره مالی فرمانداری شیرازاظهار کرد: با توجه به مسائل اقتصادی و نواسانات کار نظارت بر بازار باید انجام بگیرد و باتوجه به قانون و امکانات و نیروی انسانی با متخلفان و افراد فرصت طلب و سود جو برخورد شود.

جهانخواه گفت: نگاه به کالا باید متفاوت ،منطقه ای و کارشناسی باشد و هم تولید کننده و هم مصرف کننده را ببینیم.

وی به تولید کنندگانی که تولیدشان با ارز دولتی نیست اشاره کرد و افزود: بعضی از تولیدات کنندگان با توجه به اینکه تولید آنها نیاز به ارز دولتی ندارد با افزایش قیمت همراه بوده با هماهنگی صورت گرفته هفته ای یک یا دوبار برای نظارت بر قیمت ها به بازار برویم تا مردم تصور نکنند بازار رها شده است.

معاون برنامه ریزی و اداره مالی فرمانداری شیراز گفت: ما از نظر ذخیره مرغ هیچ نگرانی نداریم وضعیت قیمت مرغ در شیراز و استان به نسبت متوسط کشور پایین تر است و قیمت مرغ زنده وضعیت مطلوبی دارد و در مورد قیمت مرغ گرم گاهی از متوسط کشور پایین تر است و گاهی هم سطح متوسط کشور که جای نگرانی ندارد.
نظرشما
پربازدیدها