کد خبر: ۳۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
جانشین انتظامی فارس خبرداد:
جانشین انتظامی فارس از دستگیری کارمند متخلف یکی از بانک های شیراز که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ بیش از ۹ میلیارد ریال اختلاس کرده بود خبر داد.
 سردار علی ذوالقدری بیان کرد: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از بانک های شیراز مبنی بر اختلاس توسط یکی از کارمندان، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی دریافتند که کارمند یکی از بانک ها از تعدادی مشتریان با ترفند خاصی مبلغ ۹ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر را در شیراز شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین انتظامی فارس با بیان اینکه این اختلاس گر برای بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، عنوان کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۹ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال اختلاس در بانک اقرار کرد.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شد، بیان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که سبب سلب آرامش و آسایش جامعه می شوند به شدت و برابر قانون برخورد می کند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار