کد خبر: ۳۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
در چهارمین روز از دهه کرامت؛
کاروان خادمان آستان قدس رضوی همزمان با چهارمین روز از دهه کرامت به شهرستان آشتیان وارد شد تا پیام آور امام رأفت و مهربانی برای مردمان این خطه و دوستداران علی بن موسی الرضا(ع) باشد.

کاروان خادمان رضوی و پیام آوران امام رئوف به آشتیان وارد شدخدام آستان قدس رضوی امروز(چهارشنبه) همزمان با دهه کرامت با حضور در شهرستان آشتیان مورد استقبال مردم قرار گرفتند تا در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و به عطرافشانی قبور مطهر شهدا بپردازند.

کاروان زیر سایه خورشید امروز و در چهارمین روز سفر خود به استان مرکزی، در شهرستان آشتیان حضور یافتند تا عیادتی از بیماران بیمارستان امام سجاد(ع) داشته و با پرچم متبرک شده به ضریح بارگاه رضوی، تسکینی بر آلام بیماران این مرکز درمانی باشند.

خادمان رضوی طی سفر به شهرستان آشتیان همچنین دیداری با مسئولان، امام جمعه و طلاب حوزه علمیه این شهرستان، سه خانواده معظم شهید و چند خانواده ایتام، حافظان و قاریان قرآنی شهرستان آشتیان خواهند داشت.

براساس این گزارش، همچنین خادمان رضوی در چهارمین روز از دهه کرامت در این شهرستان، حضوری در مرکز نگهداری معلولان و دیدار با سالمندان خواهند داشت و از چند کارگاه تولیدی نیز بازدید می کنند تا پیام آور امام رأفت و مهربانی برای اهالی دیار آشتیان باشند.

گفتنی است کاروان زیر سایه خورشید روز گذشته نیز در شهرستان تفرش حضور یافته بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار