کد خبر: ۳۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵
مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:
گرمسار - مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: دولت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را به‌عنوان یک اولویت و سیاست، پیگیری می‌کند.

به گزارش آرانیوز، حسن کریمی بعدازظهر پنج‌شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های ورزشی گرمسار ضمن بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت در بحث ورزش، ورود بانوان در استادیوم‌ها است، تأکید کرد: امروز بانوان در بسیاری رشته‌ها در سالن‌ها حضور دارند اما باید گفت تقویت حضور بانوان در مراکز ورزشی کشور به‌مثابه یک سیاست جدی از سوی دولت و وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌شود.

وی افزود: درباره حضور بانوان در استادیوم‌ها جلسات متعددی برگزارشده و ابعاد این امر مورد تأکید و پیگیری وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و امیدواریم به‌زودی به نتیجه برسد.

ضرورت حمایت از ورزش بانوان

مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، گفت: دیگر سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از ورزش بانوان است چراکه امروز رشته‌های مدال‌آور فراوانی در بین بانوان وجود دارد که سالانه افتخارات زیادی را برای ایران اسلامی به دست می‌آوردند و لذا تقویت ورزش بانوان در زمره برنامه‌های دولت است.

کریمی بابیان اینکه سومین سیاست وزارت ورزش و جوانان، همگانی کردن ورزش است، تأکید کرد: ما معتقد هستیم که اگر توسعه ورزش و تشویق جوانان را به ورزش در دستور کار قرار دهیم، مانع از نفوذ آسیب‌های اجتماعی در افراد خواهیم شد و در همین رابطه اجرای پروژه‌های متعددی در سطح کشور در دست اجرا است.

وی در پایان گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار دارای دو فاز است که فاز نخست آن به بهره برداری رسیده و بخش دوم آن تا خردادماه سال آتی افتتاح خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار