کد خبر: ۳۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
استاندار بوشهر:
بوشهر - استاندار بوشهر از ساخت آب شیرین‌کن پنج هزار متر مکعبی در عسلویه خبر داد و گفت: توسعه زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان عسلویه در دستور کار است.

به گزارش آرانیوز، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر پنجشنبه در بررسی روند اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیروی دریایی سپاه در چاه مبارک عسلویه اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های در نقاط مختلف استان تلاش‌ها و پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است.

وی به نقش سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شاهد نقش‌آفرینی بسیار خوب سپاه بودیم و بعد از آن نیز در زمینه‌های مختلف شاهد خدمات‌رسانی این نهاد به مردم هستیم.

استاندار بوشهر به موفقیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران برای انجام ماموریت‌ها و اجرای طرح‌های محوله آمادگی بالایی دارد و در استان بوشهر نیز شاهد اقدامات خوبی از سوی سپاه هستیم.

وی تصریح کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با داشتن روحیه جهادی و ایثارگری ضمن حفظ و حراست از آب‌ها و خاک‌های سرزمینی، در رفع محرومیت و رسیدگی به نقاط محروم از توانمندی بالایی برخوردار است.

گراوند اضافه کرد: به منظور ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیروی دریایی سپاه در چاه مبارک عسلویه باید همکاری لازم از جمله تامین زیرساخت‌ها، تامین برق و واگذاری زمین انجام شود.

وی از ساخت آب شیرین‌کن پنج هزار متر مکعبی عسلویه خبر داد و بیان کرد: واگذاری زمین برای اجرای پروژه‌های سپاه در چاه مبارک مورد توجه قرار دارد و به منظور بهبود وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه در این منطقه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: سال گذشته ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان ساخته و تحویل شد و امسال سپاه در ساخت هزار واحد مسکونی مشارکت دارد و برای ساخت دو هزار واحد مسکونی دیگر نیز توافق شده است.


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار