کد خبر: ۳۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
توصیه استاندار تهران به صاحبان صنایع؛
فیروزکوه- استاندار تهران با اشاره به کمبود برق در این استان به صاحبان صنایع این استان توصیه کرد، شیفت کاری خود را از صبح به عصر یا شب تغییر دهند.

به گزارش آرانیوز، محمد حسین مقیمی پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه سفر شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان فیروزکوه در جمع صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی شهرک های قدیم وجدید این شهرستان طی سخنانی گفت: کاهش ساعات دستگاه های اجرایی استان تهران کمک بسیاری به جبران کمبود برق در این استان کرد.

وی به کمبود ۴ هزار مگاواتی برق در استان تهران اشاره کرد و افزود: باید مصرف برق مدیریت شود و راهی جز این امر نداریم و تمام دستگاه ها موظفه به اجرای بخشنامه تغییر ساعات کاری ادارات هستند.

نماینده عالی دولت در استان تهران با بیان این که صاحبان صنایع نیز باید در زمینه صرفه جویی مصرف برق دل سوزی لازم را داشته باشند، گفت: به آن دسته از صاحبان صنایع که نیاز بیش‌تری به مصرف برق دارند توصیه می کنم تا اوایل شهریور شیفت کاری خود را از صبح به شب منتقل کنند.

مقیمی با بیان این که هم اکنون در فصل اوج مصرف برق قرار داریم، اظهار داشت: تغییر شیفت صاحبان صنایع از صبح به عصر و یا شب می تواند کمک شایانی در خصوص حل مشکل باشد.

وی سپس از شهروندان در سارسر استان تهران به دلیل صرفه جویی مصرف برق قدردانی کرد و خواستار ادامه صرفه جویی برای گذر از مقطع زمانی فعلی شد.

استاندار تهران در خصوص مشکل تامین آب صنایع فیروزکوه نیز اظهار داشت: این مشکل اصلی ترین چالش موجود برای صنایع مستقر در شهرک های صنعتی فیروزکوه است، البته در حال حاضر یک میلیون متر مکعب آب به این واحدهای صنعتی اختصاص داده شده است، که در حال رایزنی برای افزایش این میزان آب به ۲ میلیون متر مکعب هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار