کد خبر: ۳۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
حاجی بابایی خبرداد:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از تکمیل مطالعات سیستم فاضلاب روستای انصارالامام همدان تا یک ماه آینده خبر داد.
 حمیدرضا حاجی بابایی صبح سه شنبه در بازدید از روستای انصارالامام همدان که با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان و مسئولان ادارات برق و آب و فاضلاب شهرستان همدان انجام شد؛ گفت: سالن ورزشی این روستا باید در هفته دولت برای استفاده مردم مورد بهره برداری قرار گیرد.

حاجی بابایی افزود: این سالن ورزشی در راستای توسعه اماکن ورزشی و تربیت بدنی در روستا به تجهیزات ورزشی مجهز شده و باید مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به مدرسه احداثی از سوی بنیاد برکت در این روستا نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود، این پروژه نیز باید برای بهره برداری کودکان و نوجوانان روستایی آماده شود.

وی بر ساماندهی فاضلاب روستای انصارالامام نیز تاکید کرد و گفت: مرحله مطالعاتی این پروژه تا یک ماه دیگر به اتمام می رسد و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

حاجی بابایی بابیان اینکه روشنایی معابر روستایی از مواردی است که باید در اسرع وقت توسط اداره برق شهرستان تامین گردد، گفت: با توجه به اجرایی شدن نقشه جامع کلانشهر همدان، مدیران ادارات مختلف باید برنامه های روستایی را پیگیری و با همکاری دهیاری و شورا و معتمدین روستا در راستای پاسخ به مطالبات روستایی نشست هایی برگزار کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه اشتغال روستایی به چهار مرکز تولیدی و کارآفرینی در روستای یکن آباد اشاره کرد و گفت: باید توجه به رفع نیازهای روستاییان اولویت قرارگیرد تا از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار