کد خبر: ۳۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
معاون امور اقتصادی استاندار هرمزگان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان گفت: با توجه به وجود ظرفیت های کشاورزی، گردشگری و معدنی در شهرستان حاجی آباد این پتانسیل ها محور توسعه این شهرستان باشد.
ایرج حیدری در نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان حاجی آباد با اشاره به سفرهای شهرستانی معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی به شهرستان های تابعه استان، خاطرنشان کرد: این سفرها به دستور شخص جناب آقای دکتر همتی استاندار هرمزگان  با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان و احصاء مسائل و مشکلات مردم این مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: معاونین هماهنگی اموراقتصادی و امور عمرانی از سوی استاندار مامور پیگیری و حل مشکلات شاخص شهرستان های استان در راستای تحول اساسی شده اند.

وی با اشاره به ضرورت پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی توسط فرمانداران، بیان داشت: فرمانداران مسئول پیگیری مصوبات سفرها می باشند و مدیران دستگاه های اجرایی نیز  مسئول اجرای مصوبات سفرها هستند و عملکرد مدیران در این سفرها نیز ارزیابی می گردد.

وی گفت: ایجاد زیرساخت های عمرانی شالوده کارهای اقتصادی و اجتماعی است و اگر مشکلات عمرانی شهرستان ها مرتفع گردد سرعت اجرای کارهای اقتصادی شتاب می گیرد و به تبع آن با مسائل و مشکلات اجتماعی کمتری مواجه خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: هدف مهمی که در تمامی تقاط استان دنبال و پیگیری می گردد تسهیل  فرآیندهای سرمایه گذاری در این مناطق است که اساس آن فراهم بودن زیرساخت های عمرانی نظیر راه ، برق ، گاز و آب می باشد.

وی افزود: با سیستم مدیریتی چابک، جهادی ، کارآمدی  با مدیریت استاندار هرمزگان و هماهنگی خوبی که بین دستگاه ها و به ویژه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، تمامی دستگاهی نظامی، ائمه جمعه ، نیروهای های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان وجو دارد اقدامات خوبی برای توسعه هرمزگان در حال انجام است.

حیدری با تاکید بر توسعه هر چه بیشتر شهرستان حاجی آباد، خاطرنشان کرد: با توجه به استعدادهای شهرستان حاجی آباد در زمینه های  کشاورزی ، گردشگری و معدنی محور توسعه این شهرستان تقویت این ظرفیت ها  قرار گیرد.

وی افزود: دستگاه  های اجرایی استان برنامه های خود را برای توسعه شهرستان حاجی آباد ارائه کنند و برای پیشرفت این شهرستان از ظرفیت استانداری بهره بگیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اضافه کرد: توسعه کشت نخیلات پیارم، ایجاد صنایع بسته بندی و فرآوری و توسعه کشت های گلخانه ای از اقدامات مهم دیگری است که باید در شهرستان حاجی آباد پیگیری شود و از تسهیلات اشتغال روستایی برای توسعه این شهرستان بهره گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: زنجیره ارزش افزوده را باید در شهرستان حاجی آباد کامل کرد و به سمت صادرات مواد معدنی و کشاورزی حرکت نمود و سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای تحقق این اهداف وظایف مهمی بر عهده دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار