کد خبر: ۳۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
معاون اقتصادی استاندار مرکزی:
معاون اقتصادی استاندار مرکزی گفت: طرح مهارت آموزی در محیط کسب و کار واقعی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و برخورداری از فرصت های شغلی طراحی شده که باید با جدیت و کار کارشناسی عملیاتی شود.
 سعید فرخی  در جلسه بررسی طرح مهارت آموزی در محیط کسب و کار واقعی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: به دنبال این هستیم که این طرح با حداکثر دستاورد و به منظور ایجاد اشتغال پایدار در استان مر کزی به سرانجام برسد.

وی افزود: بدون شک هر طرح نوپا که قرار است برای نخستین بار در کشور اجرا شود، نواقص و نارسایی هایی به همراه دارد که باید مورد نقد و بررسی قرار بگیرد تا بتواند به خوبی اهدافی را که در طرح دیده شده به مرحله اجرا در آورد که این طرح در این مورد مستثی نیست.

فرخی بیان داشت: در این طرح هم موضوع اشتغال برای استان مهم است و هم در کنار آن صیانت از کار و کار فرما از اهمیت برخوردار است، بنابراین طرح باید به نحوی به مرحله اجرا درآید که به موارد ذکر شده آسیبی وارد نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: این طرح در برنامه اشتغال فراگیر دیده شده و ما هم باید طرح را به سمت درست هدایت کنیم تا بتوانیم به اهداف تعریف شده در این طرح بدون اتلاف وقت آنطور که شایسته است دست پیدا کنیم و هیچگونه آسیبی هم به هر دو طرف طرح یعنی کار فرما و کسی که به عنوان کار آموز مشغول می شود وارد نشود؛ این طرح مخاطبان خود را دارد که آنان باید شناسایی شوند.

فرخی خاطر نشان کرد: من به موفقیت طرح امیدوار هستم و همه دستگاه های مرتبط برای هرچه بهتر اجرا شدن طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کسب و کار همکاری و مساعدت لازم را انجام دهند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار