کد خبر: ۳۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: طی سه سال اخیر سه هزار انشعاب غیر مجاز آب در استان مرکزی شناسایی و ساماندهی شده است.
عبدالرضا خلیلی روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات امور آب و فاضلاب شهرستان خمین، اظهار کرد:  ۷۰ درصد از جمعیت استان مرکزی از سیستم فاضلاب برخوردار هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه میانگین برخورداری از سیستم فاضلاب در کشور ۴۵ درصد است، استان مرکزی با برخورداری بیش از ۷۰ درصد و شهرستان خمین با برخورداری بیش از ۸۷ درصد از سیستم فاضلاب شهری، از این لحاظ در کشور پیشرو است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: میزان بدهی مشترکین به شرکت آب و فاضلاب در استان مرکزی بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال است و بیشترین میزان این  بدهی در بخش صنعتی و دولتی است.

خلیلی با بیان اینکه میزان بدهی مشترکین در سال جاری با توجه به تاکید استاندار در پرداخت به موقع در حال کاهش است، خاطر نشان کرد: اعتبارات و منابع مالی شرکت آب و فاضلاب از محل پرداخت های مشترکین تامین می شود بنابراین پرداخت به موقع بدهی ها روند اجرای پروژه ها را تسریع می کند.

وی بیان کرد: در سه سال گذشته سه هزار انشعاب غیر مجاز در استان مرکزی طی مراحل قانونی شناسایی و ساماندهی شدند و در حال حاضر ۷۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان مرکزی وجود دارد که امید است ظرف شش ماه آینده این میزان انشعاب غیر مجاز نیز  در سطح استان ساماندهی شوند.

کد خبر 4343258

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار