کد خبر: ۳۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
فرمانده انتظامی لرستان:
فرمانده انتظامی لرستان از کاهش ۲۱ درصدی سرقت در این استان خبر داد.
سردار محمد مهدیان نسب صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی پلدختر اظهار داشت: سال گذشته نیروی انتظامی استان ۱۸ اولویت و امسال ۲۰ اولویت را برای بهبود بخشیدن به ماموریت های پلیس تعیین و در دستور کار خود داده است.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال، گام برداشتن در این راستا اولویت اول پلیس است.  

فرمانده انتظامی لرستان افزود: نیروی انتظامی تلاش می کند با استفاده از دستگاه های امنیتی، اعم از بسیجی، قضایی، دستگاه های دولتی و اطلاعاتی و ... بتواند بیشترین بازده را در این زمینه داشته باشد.

سردار مهدیان نسب گفت: در لرستان ۴۸ نقطه حادثه ساز و حادثه خیز وجود دارد و این در حالیست که جز استان های است که امسال نسبت به سال گذشته دارای کاهش تصادفات است.

وی افزود: امسال نسبت به سال گذشته تصادفات فوتی در سطح استان لرستان هشت درصد کاهش یافته و پلدختر یکی از شریان های حیاتی استان لرستان محسوب می شود.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: شهرستان پلدختر به لحاظ امنیت ترافیکی به عنوان سومین شهرستان جغرافیایی است و چندین شریان حیاتی از آن می گذرد.

سردار مهدیان نسب افزود: استان لرستان در حوزه پیشگیری و کشف حرفه ای سرقت ها با ۲۱ درصد کاهش، رتبه اول را در کشور دارد و شهرستان پلدختر طی سه سال ۱۱ درصد کاهش سرقت داشته است.

وی گفت: لرستان امسال با ۹۶ درصد کشف، رتبه اول را در حوزه سرقت در کشور به خود اختصاص داده است و سال گذشته این میزان ۸۵ درصد بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار