کد خبر: ۳۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴
مدیرکل ارشاد استان یزد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری دومین دوره کتاب سال یزد، جایزه ویژه شهید صدوقی خبر داد.
مجید جوادیان زاده صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری دومین دوره کتاب سال یزد با اشاره به ارسال ۴۳۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره اظهار داشت: اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان این مراسم پنجشنبه این هفته، چهاردهم تیرماه به مناسبت روز قلم و ایام شهادت مرحوم آیت الله صدوقی در تالار فرهنگ یزد برگزار می شود.

وی عنوان کرد: آثار در گروه‌های ۱۲ گانه از طرف موسسه خانه کتاب و داوران کتاب سال جمهوری اسلامی، مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل ارشاد استان یزد ادامه داد: دومین دوره کتاب سال یزد،‌ جایزه ویژه شهید صدوقی، با هدف یزدشناسی و تقدیر از آثار مرتبط با استان یزد راه‌اندازی شده است.

جوادیان زاده یادآور شد: این برنامه فرهنگی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و موسسه خانه کتاب در تهران و مشارکت خانه فرهنگ شهید صدوقی برگزار می‌ شود.

وی، مهمترین هدف برگزاری این دوره را شناسایی و معرفی کتاب های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب، معرفی و توسعه هویت فرهنگی، حمایت از ناشران، نویسندگان و پدیدآورندگان استان یزد اعلام کرد.

جوادیان زاده خاطرنشان کرد: جایزه کتاب سال استان یزد، یادمان شهید آیت الله صدوقی بر اساس رویکرد توسعه فرهنگی- اجتماعی بنا نهاده شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار