کد خبر: ۳۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اتکا به توان داخلی کشور و بهره گیری از ظرفیت های موجود، زمینه ساز تحقق توسعه صنعتی و اقتصادی است.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با تعدادی از صاحبان صنایع استان مرکزی در اراک که همزمان با روز صنعت برگزار شد، اظهار داشت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید همت خود را به کار ببندیم و بر توانمندی داخلی تکیه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: بهره گیری از توان و تخصص بومی کشور موجب می شود که از دیگر کشورها بی نیاز شویم و این مهم ظاضمن عزتمندی و اقتدار روزافزون میهن اسلامی است.

دری نجف آبادی بیان کرد: خام فروشی در صادرات باید از میان برداشته شود و در صنایعی همچون نفت و همچنین سایر صنایع، تلاش کنیم تا تجهیزات مورد نیاز در داخل کشور تولید و به کارگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: این مهم قطعا بهره وری تولید را افزایش خواهد داد و درآمدزایی و اشتغال را به دنبال دارد، به این ترتیب می توانیم بر فشارهای اقتصادی که از سوی دشمن بر ما تحمیل می شود فائق آییم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر باید به نقش مهم پژوهش و نوآوری در تولید داخلی توجه ویژه داشته باشیم و زمینه ای را فراهم کنیم که رقابت پذیری در تولید افزایش یافته و کیفیت تولیدات ارتقا پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: دشمن امروز به برقراری تحریم و اقدامات ستمگرانه اقتصادی علیه کشور دست زده و در چنین شرایطی آحاد جامعه باید برای حل مشکلات موجود، همت و انسجام داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار