کد خبر: ۳۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲:
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با اشاره به خرید بیش از ۶۴ هزار تن گندم در مازندران گفت: تاکنون ۳۳ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.
 سید محمد جعفری اظهار داشت: باگذشت یک ماه از آغاز فصل خرید تضمینی گندم در مازندران کشاورزان این استان بیش از ۶۴ هزار تن گندم تحویل مراکز خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ دادند.

وی اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم در سال جاری، تاکنون ۶۴ هزار و ۶۴۵ تن گندم به ارزش ۸۵۶ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال از کشاورزان گندم‌کار استان مازندران خریداری شد و با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده تاکنون ۲۹۰ میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران استان مازندران از طریق سامانه جامع خرید تضمینی بانک عامل پرداخت گردید.

جعفری گفت: با این میزان پرداختی تاکنون ۳۳ درصد از مطالبات گندم کاران استان پرداخت گردید و مابقی آن به مبلغ ۵۶۶ میلیارد ریال در صف انتظار پرداخت قرارگرفته است.

جعفری تأکید کرد: گندمکارانی که در سامانه جامع پهنه‌بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت‌نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند و در سال جاری خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند انجام نخواهد شد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار