کد خبر: ۳۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
مقامات انتظامی استان از نظارت ۳۰ گشت نامحسوس بر جاده های استان و کشف یک هزار و۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در روانسر خبر دادند.
سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: در فصل تابستان و با افزایش مسافرت ها، ۳۰ گشت نامحسوس رفتار رانندگان را در جاده های کرمانشاه تحت نظر خواهند داشت و این تعداد گشت با توجه به اوج گیری سفرهای تابستانی و لزوم افزایش ایمنی سفرها در جاده های استان در جاده ها مستقر می شوند.

وی افزود: این تیم ها ماموریت دارند به صورت ۲۴ساعته باتخلفات حادثه ساز رانندگانی که جاده ها را برای دیگران نامن می کنند برخورد کنند.
رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: متاسفانه خطر ارتکاب تخلفات حادثه ساز از سوی تعدادی از رانندگان که نوعی اعتیاد به بی احتیاطی دارند متوجه جان و مال دیگران می شود که یکی از راهکارهای برخورد با این دست رانندگان، استفاده از اصل غافلگیری است.
سرهنگ حیدری گفت: بسیاری از رانندگان دریافته اند چگونه تخلفات را دور از چشمان پلیس مرتکب شوند به همین خاطر استفاده از گشت های نامحسوس می تواند این دست رانندگان متختلف را به راحتی شناسایی کنند.
این مقام مسئول به این رانندگان توصیه کرد: پایان راه تخلف جز مرگ و حادثه نیست بنابراین لازم است که رانندگان رفتارهای مخاطره آمیز از خود نشان ندهند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه


سرهنگ حسین براری، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مرکز استان خبر داد واظهار داشت: کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر، دستگیری ۱۰۰ خرده فروش و توقیف ۱۶۰ وسیله نقلیه متخلف از مهمترین کارهای اجرا شده در این طرح بود.
وی افزود: یکی از برنامه های اجرا شده در طرح مبارزه با سرقت بود که در نتیجه آن ۱۱۱ فقره سرقت کشف و ۸۴ سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ براری ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های اجرا شده دستگیری ۱۰۰ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر بود که در ضمن دستگیری آن ها، حدود ۱۰ کیلو گرم انواع مواد نیز کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، دستگیری ۹ نفر از اراذل و اوباش سطح شهر کرمانشاه بود که تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه به دستگیری ۱۰ نفر قاچاقچی نیز اشاره و اظهار کرد: ۹۰۰ تخته پتو، ۳ تن زغال و بیش از ۳۷۰ لیتر آب انار قاچاق نیز از آن ها کشف شد.
وی ازتوقیف ۱۶۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک قانونی و انتقال آن ها به پارکینگ خبر داد و بیان داشت: با همکاری خوب ان ها با پلیس شاهد افزایش امنیت در جامعه هستیم.

کشف هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در روانسر


سرهنگ محمد قنبری فرمانده انتظامی شهرستان روانسر، از کشف هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در تانکرهای محل دپوی سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت:
 به دنبال اطلاع ماموران مبنی بر اینکه شخصی در شهر روانسر اقدام به قاچاق مواد سوختی فعال می کند و منزل مسکونی خود را به محل دپوی مواد سوختی تبدیل کرده است، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی، گروهی از ماموران پلیس آگاهی روانسر به محل اعزام و در بررسی های صورت گرفته مقدار هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه خودرو نیسان وانت و تعداد ۴ عدد مخزن سوخت خالی در ابعاد مختلف کشف شد.
سرهنگ قنبری ادامه داد: ماموران در بازجویی از راننده و پس از تناقض گویی های وی، متوجه قاچاق بودن سوخت مذکور شده و در بازجویی های به عمل آمده مشخص شد این فرد قصد داشته سوخت های قاچاق دپو شده را به طرف مرزهای غربی انتقال دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان روانسر با اشاره به توقیف خودروی مورد نظر، از معرفی متهم به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب خبر داد.
وی در پایان، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت های پلیس شهرستان روانسر عنوان و تصریح کرد: فضا برای قاچاقچیان در این شهرستان بسیار ناامن شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار