کد خبر: ۳۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵
معاون مدیرعامل در عملیات غیرصنعتی شرکت ملی نفت گفت: این شرکت برای اولین بار اقدام به ثبت نام از فرزندان همکاران مدت موقت برای شرکت دراردوی دانش آموزی کرده است.
به گزارش اختصاصی آرانیوز (حوزه تهران)، دکتر «رضا خلیلی»  با اشاره به ابلاغ ضوابط ساماندهی وضع پرداخت حقوق و مزایا و بهبود معیشت نیروهای قرارداد مدت موقت صنعت نفت، گفت: با دستور وزیر نفت به دنبال رفع برخی از تبعیض‌ها در ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی، ورزشی و ... به کارکنان قراردادی شاغل در صنعت نفت هستیم.

معاون مدیرعامل در عملیات غیرصنعتی شرکت ملی نفت با اعلام اینکه در راستای توصیه‌های وزیر نفت و ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر به همکاران مدت موقت، برای نخستین بار امور فرهنگی و گردشگری معاونت امور پشتیبانی شرکت ملی نفت ایران اقدام به ثبت نام از فرزندان همکاران مدت موقت برای شرکت دراردوی دانش آموزی کرده است، تصریح کرد: بر این اساس بیش از نصف سهمیه را به این قشر زحمتکش اختصاص داده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه کارکانانی که علاقه مند هستند فرزندان آنها در این اردوهای فرهنگی حضور یابند به واحد امور فرهنگی و گردشگری در شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران مراجعه کنند، اظهار داشت: به زودی خدمات جدید دیگری به کارکنان قرارداد مدت موقت ارائه می‌شود که جزئیات آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار