کد خبر: ۳۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
عبدالله سامری:
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سکوت محمدرضا شمسایی در مقابل انتقال آب از سرشاخه های کارون گفت: مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به چشم خود شاهد انتقال آب کارون بود و در مقابل این عمل علاوه بر اینگه هشدار نداد بلکه سکوت محض داشت.
عبدالله سامری در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری آرانیوز با بیان اینکه وضعیت مدیریت منابع آبی در استان خوزستان به هیچ وجه قابل قبول و رضایت بخش نیست، بیان داشت: این وضعیت تنها با انتصاب گزینه پیشنهادی  نمایندگان مردم در مجلس ، بهبود خواهد یافت.

وی ادامه داد: در خصوص برکناری شمسایی تعدادی قابل توجه ای از نمایندگان استان خوزستان به اجماع رسیده اند و امیدواریم با اتحاد و همدلی که در این زمینه به وجود آمده است در آینده ای نزدیک شاهد انتصاب مدیرعامل جدید این سازمان باشیم.

این عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عمر مدیریتی محمدرضا شمسایی در استان خوزستان به پایان رسیده است و باید نیروهای با انگیزه وارد میدان شوند.

سامری همچنین در خصوص پروژه های آبرسانی به روستاهای خرمشهر بیان داشت: طی سه هفته آینده پروژه های انتقال آب به روستاهای حفار شرقی، منیخ و معمره صنگور به بهره برداری می رسد و این درحالی است که عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به این روستاها از امروز آغاز می شود.

وی همچنین خطاب به برخی منتقدان بی انصاف ، بیان داشت: دولت در حال حاضر مشکل نقدینگی دارد و بر همین اساس باید توجه داشت که اجرای برخی پروژه ها با سختی و زمان بیشتری همراه خواهد بود.

نماینده مردم خرمشهر افزود: نباید پیگیری ها و تلاش شبانه روزی برخی مدیران دلسوز را نادیده گرفت و اجازه داد برخی افراد سودجو بخاطر منافع شخصی و گروهی خود به دلیل مشکلاتی مانند نبود نقدینگی به خدمتگذاران واقعی مردم هجوم بیاورند.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار