کد خبر: ۳۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
دادستان شهریار:
شهریار- دادستان عمومی و انقلاب شهریار از آزاد شدن ۱۳ زندانی جرائم غیرعمد شهریار با همت انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان و خیرین در سال ۹۶ خبر داد.
به گزارش آرانیوز، روح الله حسین زاده در خصوص عملکرد انجمن حمایت از زندانیان در شهریار اظهار داشت: این انجمان هر سال جشن گلریزان حمایت از زندانیان را در ماه مبارک رمضان برگزار می کند و از این طریق با جمع آوری کمک های خیرین به تامین بخشی از هزینه های درمانی ، تحصیلی و مسکن خانواده زندانیان در این شهرستان و نیز آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد می پردازد، بازدیدهای روزانه مددکاران از خانواده‌های نیازمند نیز از اقدامات این انجمن است.

وی با بیان این که در سال گذشته ۱۶۰ میلیون تومان توسط انجمن حمایت از زندانیان شهریار جمع آوری شد، گفت: با جمع آوری این مبلغ ۱۳ زندانی آبرومند و بدهکار آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: انجمن حمایت از زندانیان تمام تلاش خود را برای حمایت از زندانیان آبرومند به کار بسته است.

وی با بیان این که غیر از پرداخت کمک‌های نقدی، تلاش هایی برای تهیه لوازم مورد نیاز خانواده های زندانیان نیز انجام می شود، گفت: انجمن حمایت از زندانیان سعی دارد، وسایل اولیه زندگی برای خانواده‌های نیازمند زندانیان در طول سال تهیه شود

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار