کد خبر: ۳۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
معاون فنی صداوسیمای مرکز بوشهر:
بوشهر - معاون فنی صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: تجهیزات و زیرساخت‌های صداو سیما به منظور سیگنال‌رسانی بهتر در استان بوشهر تقویت شد.
به گزارش آرانیوز، سید علاالدین امیری  اظهار داشت: برای توسعه مسیرهای سیگنال رسانی زمینی در اقصی نقاط استان به ویژه در سه ناحیه، علاوه بر نصب فرستنده های تلویزیونی دیجیتال در ایستگاه چگاسه جم و علیرغم افزایش دما و شدت رطوبت بسیار بالا در جنوب استان و ناهمواری های کوهستانی در شهرستان جم و مشکلات متعدد برای انتقال سیگنال، مسیر سیگنال رسانی جدید برای شهرستان جم، آبدان، دوراهک از مبدا ایستگاه کوه موند دشتی آغاز شد.

وی ادامه داد: با نصب تجهیزات فرستنده و DRD در ایستگاه های جاشک آبدان، کوهچهر جم، مسیر سیگنال رسانی جدید، برای شهرستان جم هموار شد.

معاون فنی صداوسیمای مرکز بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه این مسیر، انتقال سیگنال زمینی به شهرستان عسلویه به مرکزیت منطقه ویژه پارس جنوبی نیز انجام شد.

وی بیان کرد: در همین راستا طی هماهنگی به عمل آمده با فرماندار گناوه برای محل نصب تجهیزات و فرستنده برای حوزه شمالی استان، برقراری مسیر سیگنال رسانی به شهرستان های گناوه و شهرهای تابعه نیز انجام شد.

امیری خاطرنشان کرد: برای جزیره خارگ نیز با نصب ماکرویو ۹۷۰ مسیر سیگنال رسانی زمینی نیز در این ناحیه انجام شد؛ این در حالی است که ایجاد این سیگنال رسانی ها با نصب فرستنده و DRD برای اولین بار در نقاط مختلف استان انجام می شود و قبلا فاقد هر گونه سیگنال رسانی زمینی بوده است.

وی ادامه داد: هزینه انجام پروژه‌های فوق از محل اعتبارات ملی و بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار