کد خبر: ۳۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
رئیس پلیس راه استان زنجان:
زنجان-رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طرح تابستانی پلیس راه از ۲۴ خرداد شروع و تا یک مهرماه سال جاری ادامه دارد و در اجرای این طرح ۸۰ اکیپ به صورت محسوس و نامحسوس درجاده ها مستقرمی شوند.
به گزارش آرانیوز، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی  به طرح تابستانی پلیس راه استان زنجان اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح تابستانی پلیس‌راه دستگاه‌های اجرایی اورژانس، مدیریت بحران، هلال‌احمر، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها و راهداری همکاری لازم را خواهند داشت.

وی اظهار کرد: طرح تابستانی پلیس راه از ۲۴ خرداد شروع و تا یک مهرماه سال جاری ادامه  دارد و در اجرای این طرح ۸۰ اکیپ به صورت محسوس و نامحسوس درجاده ها مستقر می شوند و اجرای طرح تابستانی یک هفته زودتر شروع می شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: امسال برای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده و با آغاز طرح‌های تابستانی قرارگاه‌های  تابستانی در استان زنجان تشکیل‌شده و در محل‌ها مستقر می‌شوند.

شیرمحمدی  بر کنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس‌راه از ناوگان‌های مسافربری تأکید کرد و گفت: پلیس‌راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کاری خود دارد و با متخلفان برخورد جدی می‌کند و پلیس‌راه با رانندگانی که از قوانین تخلف کنند و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید کرده و خودروی آنها متوقف می‌شود.

وی افزود: پلیس با رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده باشند برخورد کرده و مانع مسافرت آنها خواهد شد.

شیرمحمدی تصریح کرد: شهروندان زنجانی در ایام تابستان به هنگام تردد در محورها با رعایت قوانین رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار