کد خبر: ۳۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
‍ معاون استاندار سمنان:
سمنان -‍ معاون استاندار سمنان بابیان اینکه به دنبال افزایش کیفیت هر چه بهتر نان در استان هستیم، گفت: مشکل صنف نانوایان برای بهبود کیفیت نان بررسی شود.
به گزارش آرانیوز، حشمت الله عسگری عصر چهارشنبه در جلسه شورای آرد و نان استان به میزبانی ساختمان مدیریت بحران استانداری  بر ضرورت بهبود وضعیت نان استان تاکید کرد و افزود: نان از جمله کالاهای گره‌خورده به‌سلامت و معیشت مردم به شمار می‌رود بنابراین تولید نان با کیفیت باید در زمره اولویت‌های صنف نانوایان استان قرار گیرد.

وی بابیان اینکه مشکلات نانوایان باید شناسایی و برای حل آن‌ها تلاش شود، افزود: اتخاذ تصمیمات صنفی موثر می تواند به بهبود کیفیت نان در استان کمک کند.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه ایجاد تنوع در تولید انواع نان رقابت‌ها را بیشتر می‌کند، ابراز داشت: این رویه اگر به رضایت مصرف‌کننده منجر شود می تواند در بهبود کیفیت نان اثرگذار باشد بنابراین انتظار می‌رود نانوایان این مقوله را مد نظر داشته باشند.

عسگری بابیان اینکه فرهنگ‌سازی مصرف نان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، اضافه کرد: علاوه بر دولت، نانواها و عوامل توزیع‌کننده آرد، مردم نیز در قبال این کالای ارزشمند وظیفه‌ای دارند که باید با مصرف درست و زیاد خریدن آن از دورریز نان پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار