کد خبر: ۳۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
سردار قاسم رضایی:
اردبیل – فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به شهدای مرزبانی و شهادت دو مرزبان اردبیلی طی هفته گذشته در منطقه سردشت گفت: مرزداران در دفاع از مرزهای کشور سینه‌سپر کرده‌اند.
به گزارش آرانیوز، سردار قاسم رضایی شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده مرزدار شهید محبوب قربانی جبه دار در اردبیل و مرزدار شهید یوسف پیران در بیله سوار افزود: به پاس خون شهدا و دلاور مردی های جانبازان و ایثارگران و رشادت های سربازان مرزبانی؛ امروز شاهد امنیت پایدار در مرزها و کشور هستیم.

وی با بیان اینکه مرزداران با خون خود امنیت کشور و شهروندان میهن اسلامی را تضمین کرده اند، تصریح کرد: حراست از مرزهای کشور وظیفه مقدسی است که سربازان در برابر خون شهدا برای حفظ و تداوم آن قسم خورده اند.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به هشت سال دفاع مقدس که با خلق صحنه هایی از رشادت و فداکاری برای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی رقم خورد، متذکر شد: این رشادت ها همچنان تداوم داشته و در مرزهای کشور تجلی یافته و شهدایی به غافله شهدای دفاع مقدس پیوند می زند.

وی تجلی این رشادت را برای دفاع از ولایت، انقلاب اسلامی و حریم کشور برشمرد و تاکید کرد که مرزبانان در این راه مقدس یک قدم نیز به عقب نخواهند گذاشت.

رضایی در عین حال با بیان اینکه مرزهای کشور در امنیت کامل و پایدار است، ادامه داد: با اقتدار مرزبانان و نیروهای مسلح امنیت کامل در مرزها برقرار بوده و همچون همیشه تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به هوشیاری و آگاهی مرزبانان در خنثی سازی هر توطئه ای بیان داشت: اقتدار مرزبانان و نیروهای مسلح کشور در سایه ولایت و پشتیبانی مردم محقق شده و تک تک ما قدر و منزلت این نعمت را درک می کنیم و برای دفاع از کشور جان خود را فدا می کنیم.

گفتنی است شهیدان محبوب قربانی جبه دار و یوسف پیران در درگیری مرزبانان نیروی انتظامی با اشرار در منطقه عمومی سردشت به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار