کد خبر: ۳۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
قوامی در صحن مجلس:
نایب رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی با بیان اینکه دو وزارتخانه دولت ۱۴۰۰ قرارداد واردات بسته اند، گفت: تکانه‌های بازار ارز و خودرو نشان دهنده عدم مقاوم‌سازی اقتصاد است.
به گزارش آرانیوز، در جلسه علنی روز چهارشنبه و در جریان بررسی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد اجرای قانون اقتصاد مقاومتی، هادی قوامی نایب رئیس این کمیسیون گفت: قانونگذار در قانون اقتصاد مقاومتی ۴ ماده به تصویب رسانده بود که باید اجرا می شد اما در این زمینه تخلف صورت گرفته است.

نماینده مردم اسفراین تصریح کرد: آیا اهداف اقتصاد مقاومتی محقق شده است؟ آیا اقتصاد ما مقاوم سازی شده است؟ اگر مقاوم سازی شده بود، این تکانه ها در بازار ارز، سکه و خودرو به وجود نمی آمد.

وی با اشاره به گزارش نماینده دولت در مورد اجرای پروژه های عمرانی گفت: این پروژه های عمرانی عملکرد روتین دولت بوده است. اینکه در پروژه های عمرانی لباس اقتصاد مقاومتی بپوشانیم، اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق نمی کند.

وی تصریح کرد: ما دچار خطای تشخیص در انتخاب پروژه های اقتصاد مقاومتی شده ایم. اگر به اهداف اقتصاد مقاومتی می رسیدیم، جلوی خروج ارز از کشور گرفته می شد.

قوامی گفت: دو وزارتخانه دولت ۱۴۰۰ قرارداد واردات بسته اند، آیا این اقدام در راستای اقتصاد مقاومتی بوده است؟

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار