کد خبر: ۳۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
مدیر‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: هیئت ۱۴ نفره سفرای کشورهای خارجی ماه آینده به استان کرمان سفر می‌کند.
به گزارش آرانیوز، حمید شمس‌الدینی امروز در دیدار سرپرست کمیساریای عالی امور پناهندگان در ایران با ملانوری سرپرست معاونت سیاسی استانداری کرمان اظهار‌داشت: سفرای 11 کشور خارجی در سفری سه روزه در تاریخ چهارم، پنجم و ششم تیر‌ماه سال جاری به استان کرمان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این سفرا در قالب یک هیئت 14 نفره به کرمان سفر می‌کنند گفت: در این سفر از یازده کشور حضور دیپلمات، کاردان و سفیر را داریم که فرصت بسیار خوبی برای معرفی استان کرمان است.

مدیر‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با بیان اینکه از این تعداد چهار نفر سفیر و وزیر‌مختار هستند و مابقی هم از کمیساریای کشورهای مختلف هستند افزود: در روز اول این سفر به شهرستان رفسنجان سفر کرده و از نحوه ارائه خدمت دولت ایران به پناهندگان افغانی بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی ایران در استان کرمان به اتباع مهاجر افغانی تصریح کرد: در سال‌های اخیر در حوزه بهداشت و آموزش خدمات بسیار خوبی به این اتباع در استان کرمان اراده شده است.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار