کد خبر: ۳۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس گفت: بازی‌های جام جهانی فوتبال در سینما سعدی و ایران نمایش داده می‌شود.
به گزارش آرانیوز، رسول شهابیان، با اشاره به نمایش بازی‌های جام جهانی فوتبال در سینما سعدی و ایران اظهار داشت: در حال حاضر برنامه قطعی برای نمایش بازی‌ها، 3 بازی تیم ایران و 3 بازی مرحله نیمه نهایی است. 

وی با بیان اینکه تلاش برای نمایش دیگر بازی‌ها ادامه دارد، گفت: در صورتی که امکان نمایش دیگر بازی‌ها نیز باشد، از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به مشخص شدن فیلم‌های سینمایی ویژه عید سعید فطر افزود: فیلم‌های « عصبانی نیستم»، « دشمن زن»، «تگزاس»، «دلم می‌خواد» و « خاله قورباغه» برای اکران در سینماهای شیراز انتخاب شده است. 

شهابیان بیان کرد:  «عصبانی نیستم» در سانس‌های اول و  « دشمن زن» در سانس‌های دوم سینما سعدی اکران می‌شود و فیلم «تگزاس» نیز در این سینما ساعت 11 شب به صورت نیم بها اکران می‌شود. 

وی با اشاره به برنامه دیگر سینماها عنوان کرد: فیلم « دلم می‌خواد» از بهمن فرمان‌آرا در سینما ایران و فیلم « خاله قورباغه» نیز برای اکران در سینما شیراز انتخاب شده است. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس تصریح کرد: برای سینما فلسطین فیلم کمدی « دشمن زن» و برای سینما پیام نیز فیلم تگزاس انتخاب شده است. 

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها