کد خبر: ۳۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
در جلسه علنی شورا مطرح شد:
کرج - روند انتخاب شهردار کرج که از دو ماه پیش آغاز و با اختلاف‌نظرهای روبه‌رو است، وارد فاز جدیدی شده است، حال باید دید شهردار در جلسه فوق‌العاده امروز انتخاب می شود.

به گزارش آرانیوز، محمد نبیونی پیش از ظهر یکشنبه جلسه علنی امروز با محوریت انتخاب شهردار را به پایان رساند و گفت: بعد از ساعت ۱۱ ادامه جلسه ممکن نیست و بنده نمی‌توانم در جلسه حضور یابم.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه این جلسه ساعت ۱۴ و در قالب جلسه فوق‌العاده ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: امروز به ادامه روند انتخاب شهردار خواهیم پرداخت.

حسین محمدی در واکنش به رئیس شورای شهر، گفت: دقیقاً اعلام کنید که در جلسه فوق‌العاده به چه موضوعی قرار است پرداخته شود.

عضو شورای شهر کرج ضمن انتقاد از عدم به رأی گذاشتن طرح دوفوریتی از سوی رئیس شورا، گفت: آقای نبیونی مدت‌ها است که طرح دوفوریتی در خصوص انتخاب شهردار را نه قرائت می‌کنید و نه اجازه می‌دهید که رأی‌گیری شود.

محمدی ادامه داد: اگر قرار است که جلسه فوق‌العاده امروز نیز بدون نتیجه باشد، لطفاً اعلام کنید.

نبیونی با اعلام اینکه طرح دوفوریتی گروه اکثریت در جلسه فوق‌العاده به رأی گذاشته خواهد شد، گفت: امیدواریم در جلسه بعدازظهر به نتیجه برسیم.

رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: نامزدهای تازه معرفی‌شده باید مجالی برای ارائه برنامه‌های خود داشته باشند، لذا در جلسه فوق‌العاده به این موضوع خواهیم پرداخت.

فرج‌الله ایلیات دیگر عضو شورای شهر کرج از همتایان خود در شورا خواست ضمن مخاطب قرار ندادن همدیگر، از بروز مشکلات جلوگیری کرده و به نتیجه برسند.

وی خطاب به رئیس و نائب رئیس شورا، گفت: امروز باید تصمیم تاریخی گرفته شود، از هدر رفت زمان باید جلوگیری شود، زیرا در این صورت شهر و شهروندان ضرر می‌کنند.

گفتنی است؛ جلسه فوق‌العاده انتخاب شهردار کرج ساعت ۱۴ امروز و به‌صورت علنی با حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار