کد خبر: ۳۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر خبر داد
بوشهر - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: از ۷ مرکز تحقیقاتی پیش بینی شده در دانشگاه آزاد بوشهر، دو مرکز تحقیقاتی انرژی‌های نو و مرکز تحقیقات نخل به تصویب هیئت امنا رسیده است.
به گزارش آرانیوز، اسماعیل عبداللهی دوشنبه‌شب در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر اظهار داشت: تفاهم نامه هفدهمین همکاری علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به امضا رسید.

وی بیان کرد: این همکاری در راستای گسترش همکاری علمی و آموزشی در استان انجام می شود و در دانشگاه آزاد بوشهر علاوه بر فعال شدن رشته پرستاری، مدرسه بهیاری را هم پیش بینی کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه تاسیس مراکز تحقیقاتی از برنامه‌های جدی در بوشهر است، افزود: در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد بوشهر ایجاد ۷ مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آزاد بوشهر پیش بینی شده است.

عبداللهی اضافه کرد: از ۷ مرکز تحقیقاتی پیش بینی شده در دانشگاه آزاد بوشهر، دو مرکز تحقیقاتی انرژی‌های نو و مرکز تحقیقات نخل به تصویب هیئت امنا رسیده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۳ طرح بزرگ آبزیان در دانشگاه آزاد بوشهر داریم و در صورت عملیاتی شدن این سه طرح، گام بلندی در مسیر اشتغال و کارآفرینی و همچنین درآمدزایی برداشته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر تصریح کرد: با وجود یک استاندار با تجربه و توانمند، تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی و استانداری بوشهر مطلوب بوده و این امر به ما دلگرمی می‌دهد.

عبداللهی با اشاره به تشکیل تیم‌های پژوهشی در دانشگاه آزاد بوشهر، ارتباط با مردم را از سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

تقویت ارتباط دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی

بازرس ویژه دانشگاه آزاد هم در این دیدار با اشاره به برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور گفت: با وجود برنامه‌های خوب دانشگاه آزاد در زمینه آموزش و پژوهش، اجرای این برنامه‌ها در کل کشور نیازمند حمایت مسئولان است.

امینی با تاکید بر ضرورت ارتباط نزدیک دانشگاه ها و دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: در این راستا باید طرح‌های پژوهشی از سوی ادارات مورد حمایت قرار گیرند ضمن اینکه تعامل و همکاری زمینه پیشبرد امور را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها در اجرای طرح‌های پژوهشی و نوین می‌توانند کمک های زیادی به دستگاه های اجرایی داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار