کد خبر: ۳۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
معاون توسعه مدیریت علوم پزشکی آبادان خبر داد:
خرمشهر - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: اورژانس جدید بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.
به گزارش آرانیوز، نوراله طاهری ظهر امروز در آیین گشایش مرکز تخصصی شیمی درمانی خرمشهر در بیمارستان ولی عصر(عج) این شهرستان اظهار کرد: اورژانس بیمارستان ولی عصر (عج) که با اعتباری معادل چهار میلیارد تومان در حال توسعه است به یکی از بهترین بخش های اورژانس تبدیل خواهد شد.

وی همچنین از توسعه و تجهیز سایر بخش های این بیمارستان تا نیمه نخست امسال خبرداد، و افزود: تلاش خواهیم داشت افتتاح اورژانس جدید بیمارستان ولی عصر(عج) در ماه جاری انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان به توسعه بخش داخلی بیمارستان ولی عصر (عج) به عنوان یکی از این اقدامات یاد کرد و گفت: اکنون بخش داخلی زنان و مردان در یک محل قرار دارد که قرار است ظرف دو تا سه ماه آینده با توسعه این بخش بخش زنان و مردان به دو بخش کاملا مجزا تبدیل شوند.

وی از راه اندازی بخش سی.تی. اسکن با ۱۶ اسلاید و افزایش شش تخت به بخش آی.سی.یو به عنوان دیگر اقدامات اشاره کرد.

طاهری در ادامه از پایان پروژه احداث مرکز جراحی قلب خرمشهر تا آبان ماه خبر داد و گفت: پروژه احداث مرکز تخصصی قلب که نخستین مرکز جنوب غرب کشور و ارزشمند ترین مراکز جراحی قلب خواهد بود آبان ماه به پایان میرسد.

وی، اعتبار احداث این مرکز را ۴۰ میلیارد تومان و میزان اعتبارات منطقه آزاد اروند برای اجرای این طرح مشارکتی را ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش اورزانس بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر و تنها بیمارستان این شهرستان که در زول سال میزبان مناسبت های مختلف همچون اربعین و ورود کاروان های راهیان نور است، یک هزار متر مساحت دارد که عملیات برای افزایش هزار متر دیگر به مساحت موجود در حال انجام است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار