کد خبر: ۳۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
با هدف تغذیه فکری؛
کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی از توزیع پنج هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف توسط این اداره کل در سطح استان خبر داد.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام حسن دوستی، با بیان اینکه این کتب همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح استان توزیع شد اظهارداشت: این کتاب ها در موضوعات دینی، مذهبی، کودک و نوجوان، قرآنی، مذهبی، علمی و اجتماعی، تاریخی و ادبیات در ۱۶۰۰ عنوان با هدف تغذیه افراد به همت تبلیغات اسلامی استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اقدام به مناسبت بزرگداشت ماه مبارک رمضان و با هدف تغذیه فکری و ارتقای فرهنگ مطالعه و نیز افزایش سطح آگاهی دینی و مذهبی جامعه انجام شد عنوان کرد: این کتب در بین اقشار تاثیرگذار، روحانیون، مبلغان دینی و معلمان و نیز کتابخانه های مساجد استان توزیع شد.

حجت‌الاسلام دوستی ارزش ریالی کتب توزیع شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در توزیع این کتابها، شناسایی نیازهای فرهنگی و اعتقادی هر شهرستان مورد توجه و عنایت قرار گرفت.

کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی همچنین از اختصاص سهمیه ویژه به روحانیون مستقر و راه اندازی کتابخانه روستایی در مناطق محروم استان خبر داد و اضافه کرد: ارتقای سطح آگاهی مردم می تواند زمینه ساز مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار