کد خبر: ۳۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق ‌در ‌کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
به گزارش آرانیوز، داریوش دیودیده ، اظهار داشت: در سال 92 و 93 بیش از 50 درصد واحدهای صنعتی این استان راکد بود که هم اکنون این میزان به 35 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه در 3 سال اخیر 125 طرح صنعتی، کشاورزی و تولیدی به چرخه تولید بازگشت، عنوان کرد: یک از مهمترین سیاست‌های دولت یازدهم و دوازهم کمک به راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی بوده است.

دیویده ابراز کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از ابتدای امسال تاکنون 40 میلیارد ریال تسهیلات رونق به 6 واحد تولیدی با اشتغال 25 نفر به بانک‌های عامل پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی این استان نیمه فعال و تعطیل بوده که عزم مجموعه مدیران و متولیان امر در استان به ویژه نماینده عالی دولت جدی است.

دیویده با تشریح عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تسهیل در استان در سال 96 بیان کرد: در این سال 2 هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات رونق به واحدهای مختلف تولیدی ـ صنعتی استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار