کد خبر: ۳۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
شهردار یاسوج گفت: افزایش نقش مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌های شهری و ساختن شهری آباد جزو اولویت‌های مدیریت شهری دور پنجم است.
به گزارش آرانیوز، نستهن مقدم در آئین مانور آمادگی مجموعه سازمان‌ها و مدیریت‌های حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری اظهار داشت: صاحبنظران و برنامه‌ریزان حوزه شهری دو رکن اساسی سیستم مدیریت شهری در تحقق برنامه‌ها شامل زیبای، سلامت، آسایش و امنیت را شهرداری و مشارکت شهروندان می‌دانند.

وی با بیان اینکه این حق مردم بوده که در مسائل و موضوعاتی که به طور مستقیم با آنها سر و کار دارند مداخله کنند، عنوان کرد: از روز اول حضورم در شهرداری دغدغه داشتم که چگونه باید شرایط را برای مشارکت مردم در برنامه ریزی‌ها فراهم کنیم.

مقدم از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی نامگذاری خیابان‌های شهر یاسوج خبر داد و افزود: دسترسی راحت و آسان مردم به معابر شهری، درخواست و تغییر نام از جمله مزایای ایجاد این سامانه است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه با راه‌اندازی این سامانه مردم در هر جایی می‌توانند درخواست خود مبنی بر تغییر و یا نامگذاری خیابانی را به شهرداری پیشنهاد کنند، ادامه داد: بعد از پیشنهاد شهروندان شهرداری در یک پروسه سریع و کم هزینه درخواست ارائه شده را بررسی می‌کند.

مقدم با تاکید بر اینکه بدون حضور مردم امکان ارتقای شاخص‌های شهری و شهرنشینی وجود ندارد، بیان کرد: برای رفع مشکلات موجود از جمله ترافیک و زباله تولید شده می‌توان با انجام فعالیت‌های فرهنگی به کمک ساختن شهر رفت.

وی با تشریح برخی برنامه‌های در دستور کار شهرداری یاسوج برای توسعه، بهبود مبلمان و زیباسازی شهر ، تصریح کرد: همزمان با سالرزو عملیات غرور آفرین بیت المقدس  480 خیابان شهر یاسوج نامگذاری شده است.

مقدم افزود: در گذشته چندین خیابان به نام یک شهید بودند که با راه اندازی سامانه الکترونیکی نامگذاری خیابان‌های شهر، دیگر شاهد تکراری بودن نام‌های انتخاب شده نیستیم.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار