کد خبر: ۳۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس گفت: نمایندگان در صورت دریافت اسناد و مدارک، "موظف" به پیگیری استخدام‌های غیرقانونی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هستند.
به گزارش آرانیوز، منصور مرادری ، با اشاره به انجام برخی استخدام‌های غیرمجاز در استان اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس به‌عنوان ناظر، "موظف" به پیگیری استخدام‌های غیرقانونی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هستند.

وی گفت: اینکه استخدام‌های غیرقانونی دانشگاه علوم پزشکی کردستان صحت دارد یا خیر، باید بررسی و در صورت صحت موضوع، "برخورد قانونی" و چنانچه شایعه بود، مشخص شود.

وعده برخورد با مسئولان دستگاه‌هایی که استخدام‌های غیرقانونی انجام داده‌اند

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: نه تنها در دانشگاه علوم پزشکی کردستان بلکه در هر دستگاه و سازمانی که استخدام‌های غیرقانونی انجام شده باشد، چنانچه اسناد و مدارک آن در اختیار ما نمایندگان مردم در مجلس قرار بگیرد، به‌عنوان ناظر و وکیل مردم، وظیفه پیگیری موضوع را داریم و باید با مسئولان آن سازمان برخورد قانونی شود.

وی اضافه کرد: بررسی استخدام‌های غیرقانونی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، نیاز به اسناد و مدارک دارد که آیا واقعاً چنین موضوعی صحت دارد یا خیر.

مریوان بیشترین درصد آمار بیکاری را در سطح کشور و استان دارد

مرادی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به آمار بیکاری در شهرستان‌های مریوان و سروآباد افزود: مریوان بیشترین درصد آمار بیکاری را در سطح کشور و استان دارد و یکی از دغدغه‌های بنده اشتغال این جوانان است.

وی اظهار کرد: متأسفانه تعداد افرادهای بیکار در این دو شهرستان بسیار بالاست، مرزها بسته شده و کسانی هستند که با مدرک دکتری حاضر به شغل‌هایی با درآمد 700 هزار تومانی بوده تا بلکه حداقل اجاره و هزینه آب و برق خانه‌های خود را پرداخت کنند و این وضعیت جوانان کردستان است.

استخدام‌های غیرقانونی را حتماً پیگیری و از حق جوانان کردستانی دفاع می‌کنم

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس گفت: با این شرایط بیکاری جوانان، اگر خدایی ناخواسته اطلاع پیدا کنیم که استخدام‌های غیرقانونی در هر دستگاه و سازمانی انجام شده باشد، یا اینکه جوانان غیربومی را بر بومی ترجیح داده باشند، حتماً پیگیری و از حق جوانان کردستانی دفاع می‌کنیم.

مرادی تاکید کرد: از اصحاب رسانه کردستان انتظار داریم اخبار و مشکلات جامعه را صادقانه و عادلانه منعکس کنند تا از موارد حاشیه‌ای جلوگیری و انتقادهایی هم که به مسئولان وارد است، مطرح شود و مسئولان هم آن را بپذیرند و نمایندگان نیز به‌عنوان ناظر دستگاه اجرایی و وکیل مردم، موارد را پیگیری و از حق مردم دفاع کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس با اشاره به وظیفه خطیر رسانه‌ها خاطر نشان کرد: هر چند ما نقدها را هم قبول داریم اما انتظار داریم کارها و اقدامات نمایندگان مردم در مجلس نیز منعکس شود.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار