کد خبر: ۳۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه کارنامه انقلاب با توجه به همه کارشکنی‌ها و تهدیدات دشمن یک کارنامه مثبت است گفت: دشمن چهار دهه است که دست از دشمنی خود علیه نظام اسلامی برنداشته و باید این توطئه شوم دشمنان را شفاف‌سازی کرد.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز صبح در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تبریک ماه مبارک رمضان و سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر اظهارداشت: واقعیت این است که در رابطه با انقلاب اسلامی حقایقی وجود دارد که هنوز عنوان نشده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران آنقدر دستhورد داشته که دشمن را به‌شدت نگران کرده است گفت: انقلاب اسلامی برای آینده خود اهداف بزرگی ترسیم کرده که هنوز بخش‌هایی از این اهداف مانده است و ما در میانه راه هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه امیدواریم که انقلاب اسلامی ایران به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه‌ها جزو 10 کشور برتر در دنیا است.

وی با بیان اینکه چهار دهه بر انقلاب گذشته و کارنامه انقلاب با توجه به همه کارشکنی‌ها و تهدیدات دشمن یک کارنامه مثبت است بیان کرد: دشمن چهار دهه است که دست از دشمنی خود علیه نظام اسلامی برنداشته و باید این توطئه شوم دشمنان را شفاف‌سازی کرد.

علیدادی‌سلیمانی عنوان کرد: امروز وظیفه همه است که با ارائه یک گزارش تخصصی و مهندسی دستhوردهای نظام را نه تنها به داخل کشور بلکه به دنیا نشان داد.

وی با اشاره به اینکه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نیز در پیش است گفت: این مراسم که در شهر کرمان به‌صورت محوری برگزار می‌شود و مردم کرمان چون دیگر مراسم و سال‌های گذشته حضور باشکوهی در این مراسم دارند.

به گزارش تسنیم در این جلسه یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه قوه قضاییه از ارکان نظام است و یکی از اهداف اصلی انقلاب تحقق عدالت در جامعه است اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب دستآوردهای زیادی در راستای عدالت در جامعه داشته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در هفته قوه قضائیه امسال هم تشریح دستآوردهای این قوه در طول چهل سال انقلاب اسلامی در اولویت است.

حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان نیز در این جلسه ایجاد امید و نشاط در جامعه امروز را اولویت کشور دانست و اظهارداشت: دشمن یاس و ناامیدی را در بین مردم ترویج میدهد که باید با بیان دستآوردهای واقعی نظام این توطئه را خنثی کرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان بیان کرد: امروز کشور و استان از امنیت ویژه‌ای برخوردار است که این بزرگترین نعمت برای یک کشور و جامعه است.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار