کد خبر: ۳۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:
سمنان - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: بنیاد برکت در سطح استان ۱۰ میلیارد تومان پروژه آموزشی شامل مدرسه، هنرستان، فضای آزمایشگاهی و ... می‌سازد.
به گزارش آرانیوز، محمد دستورانی غروب پنج‌شنبه در حاشیه برگزاری نشست مدیران کل استان سمنان با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، ضمن اشاره به پروژه‌های بنیاد برکت در سطح استان، تأکید کرد: این بنیاد ۱۷ پروژه آموزشی شامل مدرسه، تجهیز کلاس درس، هنرستان، آزمایشگاه، فضاهای تحصیلی، مدارس روستایی و ... را در سطح استان و با نگاه ویژه به مناطق محروم اجرا می‌کند.

وی افزود: برای این پروژه‌ها مجموعاً ۱۰ میلیارد تومان هزینه از سوی بنیاد برکت پرداخت می‌شود که قطعاً این اعتبارات منشأ تحولات خوبی در سطح استان و به‌ویژه در بخش آموزش‌وپرورش خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به عدم اکتفای اعتبارات دولتی برای اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه مدرسه‌سازی، بیان کرد: بنیاد برکت می‌تواند کمک بسیار خوبی در ساخت مدارس برای استان سمنان و مجموعه اداره کل آموزش‌وپرورش باشد.

افتتاح ۲ طرح آموزشی در گرمسار

دستورانی بابیان اینکه دو طرح آموزشی بنیاد برکت شامل دبستان شش کلاسه و هنرستان دخترانه در گرمسار به بهره‌برداری رسید، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اتمام سایر پروژه‌های بنیاد برکت در سطح استان باشیم.

وی افزود: افزایش سرانه آموزشی پس از اجرای طرح‌های بنیاد برکت در سطح استان سمنان ارتقای چشم‌گیری خواهد یافت و همچنین ارائه خدمات را به روستاهای بخش‌های محروم تسهیل می‌سازد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان ضمن اشاره به‌ضرورت حمایت از بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به دلیل ارائه خدمات ویژه از سوی این نهادها به روستاهای مناطق محروم، بیان کرد: بنیاد برکت در قالب طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته فضاهای آموزشی ایجاد می‌کند.

دستورانی گفت: پروژه مدرسه‌سازی در استان سمنان نیز به همت بنیاد برکت رشد خوبی داشته که البته امیدواریم این رشد در سال جاری و آتی نیز تداوم یابد.

وی از کلنگ زنی تعدادی پروژه تحصیلی و آموزشی در گرمسار از سوی بنیاد برکت خبر داد و افزود: امیدواریم به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار