کد خبر: ۳۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
مدیرعامل منطقه آزاد ارس خبر داد:
جلفا- مدیرعامل و رییس هیئت مدیره منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس از تلاش همه جانبه برای رونق تولید و گسترش صادرات خبر داد.

به گزارش آرانیوز، و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، محسن نریمان گفت: تعامل و همکاری دو سویه بین مناطق آزاد و صدا و سیما و نگاه رسانه ای مسئولان این حوزه در دست یابی به اهداف تعیین شده بسیار مهم است .

وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد از جمله بخش های مهم نظام اقتصادی کشور هستند افزود : مناطق آزاد به واسطه قرار گرفتن در حوزه استثنائات تجاری، بستری برای توسعه اقتصادی و صنعتی هستند و مسیر را برای ورود به بازارهای جهانی از طریق تقویت تولید، صادرات و سرمایه گذاری خارجی برای اقتصاد کشور فراهم می کنند .

نریمان نقش منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس را در اقتصاد استان و کشور همچنین رقابت با بازارهای جهانی مهم خواند و خاطر نشان کرد: صادرات و سرمایه گذاری، تسهیل در توسعه و عمران، مبادلات کالا و تجارت و جذب سرمایه گذاری خارجی از مهم ترین اهداف مناطق آزاد است و صدا و سیما می تواند نقشی تعیین کننده در رسیدن به اهداف پیش رو و مسیر توسعه و پیشرفت این منطقه داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز با اشاره به ظرفیت ها،   قابلیت ها  و پتانسیل های منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس گفت : باید فرصت های سرمایه گذاری این منطقه به نحو شایسته به مردم در داخل و خارج کشور معرفی شود .

سید محسن لطیفی گفت : ایجاد عزم ملی برای تقویت رویکرد بنگاه های اقتصادی از جمله مناطق آزاد، از مهمترین رسالت رسانه ها است .

وی افزود : صدا و سیما می تواند با تعامل و همکاری دو سویه با منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس؛ فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری زیادی علی الخصوص برای حضور موفق در بازار کشورهای خارجی ایجاد کند .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نقش و اهمیت رسانه ملی را در بهره گیری از توان کارشناسی و تخصصی خود در رونق اقتصادی کشور مهم خواند و خاطر نشان کرد : سعی و تلاش همکاران ما درحوزه برنامه سازی اقتصادی، کمک به رونق تولید و گسترش صادرات است و در این امر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار