کد خبر: ۳۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
فرمانده انتظامی اردبیل مطرح کرد؛
اردبیل – فرمانده انتظامی استان اردبیل تاکید کرد که نیروی انتظامی با حضور ضابطه‌مند بانوان در ورزشگاه‌ها هیچ مشکلی ندارد.
به گزارش آرانیوز، سردار حسین عبدی عصر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: همانطور که در رقابت‌های والیبال امیدهای آسیا و انتخابی جام جهانی بزرگسالان دیده شد نیروی انتظامی با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به شرط وجود ورودی و خروجی های مجزا مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه امیدوارم در مورد مساله حضور بانوان در میادین ورزشی شفاف سازی شود، تصریح کرد: این بحث باید در قالب یک بوروکراسی منظم و مشخص، یک بار برای همیشه حل شود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تامین امنیت مسابقات ورزشی در سطح کشور به صورت منظم برعهده نیروی انتظامی است، متذکر شد: نیروی انتظامی همواره در خدمت ورزشکاران و مردم بوده و خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی استان بویژه در زمان برگزاری رقابت‌های والیبال امیدها و بزرگسالان بیان داشت: امیدواریم این تعامل با نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی تداوم داشته باشد.

بهرام آقاخانی با بیان اینکه طی سال های بعد از انقلاب اردبیل به همراه مازندران و تهران، سه استان افتخارآفرین کشور در المپیک بوده است، یادآور شد: و تداوم این روند علاوه بر تلاش ورزشکاران و برگزاری مستمر رقابت های ورزشی، نیازمند همراهی نیروی انتظامی در تامین امنیت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار