کد خبر: ۳۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
رییس هلال احمر شاهرود:
شاهرود - رییس هلال احمر شاهرود از تجهیز این جمعیت به یک دستگاه زنده یاب خبر داد و گفت: ۴۰۰میلیون تومان برای این امر هزبنه شده است‌.

به گزارش آرانیوز، حسین باقری ظهر جمعه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر به مناسبت هفته هلال احمر با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی واقع در شهرک والیعصر (عج) آماده بهره برداری است، ابراز داشت: ۲۵۰میلیون تومان اعتبار برای این امر هزینه شده است و همچنین طی دو سال گذشته  یک دستگاه زنده یاب به مبلغ ۴۰۰میلیون تومان خریداری و به هلال احمر شاهرود تحویل شد.

وی بابیان اینکه زمین دفتر نمایندگی هلال احمر بیارجمند به مساحت ۴۰۰متر در اختیار این جمعیت قرار گرفت، افزود: ساختمان این مجموعه ۸۰متر خواهد بود و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با بیان اینکه طی دو سال اخیر برای تجهیز مرکز فیزیوتراپی شاهرود ۱۲۰میلیون تومان هزینه شده است، ابراز داشت: طی این مدت چهار دستگاه دیالیز از محل کمک های خیران خریداری و در اختیار این جمعیت قرار گرفت.

باقری با بیان اینکه چهار دستگاه آمبولانس و خودرو کمک دار به جمعیت هلال احمر شاهرود اختصاص یافت، تصریح کرد: قطعا ورود خیران می توانند در انجام و تسریع پروژه های هلال احمر اثر بخش باشد لذا انتظار میرود مسئولان و مردم نسبت به هلال احمر توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه طرح خادم و آموزش خانه به خانه در جمعیت هلال احمر پیگیری می شود، افزود: در این طرح امدادگران با مراجعه به خانه ها به خانواده ها آموزش های لازم را ارائه می دهند تا در صورت بروز حادثه هر خانواده  بتواند با انجام اقدامات اولیه موجب نجات جان خود و دیگران شود لذا همکاری مردم در این طرح ضروری است.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با بیان اینکه در طرح های بشردوستانه ورود خیران حائز اهمیت است، ابراز داشت: هلال احمر به عنوان پل ارتباطی  بین نیازمندان و مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با تهیه بسته های غذایی به محرومان کمک می کند.

باقری در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از طرح های خوب انجام شده در هلال احمر طرح دادرس است که دانش آموزان را برای مقابله با شرایط سخت آماده می کند که دانش آموزان دختر سال گذشته در این مسابقات مقام اول کشوری را کسب کردند.

وی افزود: هلال احمر در کمک به سالمندان نیز نقش موثر دارند ودر این طرح امدادگران بامراجعه به خانه های این افراد به سالمندان یاری می رسانند.

باقری اضافه کرد:مردم نوعدوست شاهرود در کنار سایر شهرها کمک های خوبی را به زلزله زده های کرمانشاه تقدیم کردند که استان سمنان ازنظر کمک  های مردمی مقام نخست کشوری را کسب کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار