کد خبر: ۳۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
ناپدید شدن ۳ نفر در زیر گل و لای
شهرکرد- بارش شدید باران و وقوع سیلاب، عشایر چهارمحال و بختیاری را گرفتار کرده است و در حال حاضر امداد رسانی به عشایر در شهرستان کوهرنگ در حال انجام است.
به گزارش آرانیوز، ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه به سطح استان چهارمحال  وبختیاری موجب بارندگی شدید در این استان به ویژه شهرستان کوهرنگ شد.

بارش های سیل آسا به همراه وزش شدید باد در کوهرنگ از شامگاه چهارشنبه آغاز شد و تا بامداد امروز پنج شنبه ادامه داشت. با آغاز فصل کوچ عشایر، برخی از خانوار های عشایر در حال ورود به استان چهارمحال و بختیاری بودند که گرفتار باران و سیلاب شدند.

امداد رسانی به عشایر توسط نیروهای امدادی هلال احمر آغاز شده است و برخی از خانوار های عشایر اسکان داده شده اند.

۲۰ راس دام در پی وقوع سیلاب در منطقه دو آب صمصمامی کوهرنگ تلف شدند

رئیس جمعیت هلال احمر کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برخی از خانوارهای عشایر در حال کوچ گرفتار باران و سیلاب شدند که  نیروهای امدادی هلال احمر به آنها امداد رسانی کردند.

بیژن طاهری عنوان کرد: امداد رسانی به عشایر بختیاری از شامگاه چهارشنبه آغاز شده است و برخی از خانوارهای عشایر کوهرنگ اسکان داده شدند.

وی تاکید کرد: سیلاب موجب ناپدید شدن اعضای یک خانوار عشایری در زیر گل و لای سیلاب شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کوهرنگ تاکید کرد: نیروی امدادی برای جستجوی اجساد این خانوار سه نفری عشایر به ارتفاعات زردکوه اعزام شده است.

وی تاکید کرد: بارش شدید باران و وقوع سیلاب به دام و لازم زندگی عشایر خسارت وارد کرده است.

وی گفت: ۲۰ راس دام در پی وقوع سیلاب در منطقه دو آب صمصمامی کوهرنگ تلف شدند.

رئیس هلال احمر شهرستان کوهرنگ بیان کرد: ۹ اکیپ امدادی هلال احمر در سه بخش شهرستان کوهرنگ در حال امداد رسانی به عشایر هستند.

سیلاب برخی از ایلراه های عشایر بختیاری را تخریب کرده است

بخشدار بخش بازفت شهرستان کوهرنگ نیز در این زمینه به خبرنگار مهر اظهار داشت: سیلاب برخی از ایلراه های عشایر بختیاری را تخریب کرده است.

سروش ظاهری تاکید کرد: ۳۰ خانوار عشایری در منطقه بازفت گرفتار سیلاب و بارش های سیل آسا شده بودند که با کمک های نیروی های امدادی هلال احمر نجات یافتند.

وی تاکید کرد: خسارت های بارش های سیل آسا و سیلاب در این منطقه به عشایر بختیاری در حال بررسی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار