کد خبر: ۳۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
مردم و مسئولان آذربایجان غربی تاکید کردند؛
ارومیه – مردم و مسئولان آذربایجان غربی خروج از برجام از سوی ترامپ را سند اثبات بدعهدی آمریکا عنوان کرده و بر تقویت همبستگی و وحدت ملی تاکید کردند.
به گزارش آرانیوز، دو روز از امضای لغو برجام از سوی رئیس جمهوری آمریکا می گذرد و واکنش های انتقادی و اعتراض آمیز نسبت به این اقدام یک جانبه آمریکا روز به روز شدت بیشتری پیدا می کند.

مردم ومسئولان آذربایجان غربی ضمن محکوم کردن این اقدام معتقد هستند لغو برجام تاثیری بر عزم و اراده ملت و مسئولان ایران اسلامی نداشته بلکه زمینه ساز همدلی و وحدت بیش از پیش خواهد شد.

مصطفی قلیزاده از فعالان بخش فرهنگ و هنر آذربایجان غربی در خصوص اقدام اخیر آمریکا به خبرنگار مهر گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در مواضع اخیر خود عنوان کردند آمریکا در طول تاریخ همیشه عهد شکن بوده و اصلا قابل اعتماد نبوده و نیست.

لغو برجام زمینه ساز وحدت و همبستگی ملی است

وی با بیان اینکه لغو برجام هیچ تاثیری در عزم و اراده مردم و مسئولان نخواهد داشت ادامه داد: حضور آمریکا در برجام یک حرکت نمایشی بود و در زمان حاضر وجود یا نبود آمریکا تاثیر قابل توجهی در این توافق بین المللی نمی تواند داشته باشد.

زهرا علیزاده دانشجوی دانشگاه ارومیه نیز در واکنش به لغو برجام گفت: این اقدام یک جانبه آمریکا نشان داد مسئولان ما در راه درست حرکت می کنند و مهر تاییدی بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا است.

وی اضافه کرد: همانطور که در طول چهاردهه انقلاب اسلامی مواضع کینه توزانه و دشمنی آمریکا با ایران تغییر نکرده استکبار جهانی و دنیا بداند مواضع ملت ایران نیز در پایبندی به آرمانهای والای انقلاب اسلامی و نظام نیز تغییر نکرده و نخواهد کرد.

عیلزاده با اشاره به اینکه برای بدست آوردن عزت و اقتدار کشور شهدای زیادی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون داده ایم تاکید کرد: این عزت و استقلال براحتی با حرکت ترامپ رئیس جمهور کم عقل آمریکا خدشه دار نمی شود بلکه این اقدام موجب شد همبستگی ملی بیش از گذشته تقویت شود.

رقیه حاجی زاده که به همراه دو تن از دوستانش در مرکز خرید در ارومیه حضور دارد در خصوص لغو برجام و اقدام آمریکا اضافه کرد: از این اقدام می توان با حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی در زمینه حمایت اقتصاد داخل نیز استفاده کرد.

وحدت و اتحاد نقشه شوم آمریکا را خنثی می کند

امام جمعه مهاباد در خصوص اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا و لغو برجام گفت: آمریکا در طول چهاردهه گذشته همواره توطئه های مختلف تلاش کرده ضمن تضعیف نظام و انقلاب اسلامی ایران به اتحاد و همبستگی ما لطمه وارد کند اما هوشیاری و بصیرت مردم این توطئه ها را همیشه نقش بر آب کرده است.

ماموستا عبدالقادر سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز در توطئه ای جدید آمریکا می خواهد با لغو برجام و اعمال تحریم ها  بار دیگر اقدام به  تضعیف انقلاب و نظام کند خاطرنشان کرد: این بار نیز با همت، اتحاد و بصیرت و هوشیاری مردم و دولت به نتیجه نخواهد رسید و آمریکا باردیگر ناکام خواهد ماند.

امام جمعه مهاباد اتحاد و همبستگی ملی به همراه حمایت از تولیدات داخل را تنها راهکار مقابله با اقدام شوم آمریکا دانست و تاکید کرد: مسئولان باید هوشیارانه در مقابل نقشه های شوم آمریکا ایستادگی کنند.

ماموستا سهرابی با بیان اینکه مردم با همت و همبستگی می توانند از پس نقشه شوم آمریکا برآیند و به سمت موفقیت و پیروزی قدم بردارند اضافه کرد: مردم با حمایت از کالای ایرانی و دولت نیز با حمایت از تولید کنندگان می توانند راههای مقابله با تحریم های آمریکا را پیدا کنند.

امام جمعه مهاباد گفت: مسئولان بیشتر از پیش باید به فکر مردم باشند و کیفیت کالای ایرانی را افزایش دهند و با قیمت مناسب به دست مصرف کنند برسانند و باید کاری کنند تا کارخانه های کشور شب و روز درحال تولید و پیشرفت باشند.

لغو برجام دنیا را به آمریکا بی اعتمادتر کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با محکوم کردن لغو یک جانبه برجام از سوی ترامپ گفت: لغو برجام چهره واقعی وبی اعتماد بودن آمریکا را برای دنیا اثبات کرد.

حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ترامپ با لغو برجام لطمه ای بزرگ به حیثیت خود وارد خواهد کرد و موجب سلب اعتماد جامعه جهانی شد.

وی با بیان اینکه خروج یک جانبه آمریکا از یک توافق بین المللی نشان دهنده بی عقلی رئیس جمهوری آمریکا است عنوان کرد: ترامپ تلاش دارد با این اقدام فشار اقتصادی از طریق جنگ روانی به ملت ایران وارد کند ولی باید بداند مردم ایران در سخت ترین شرایط هیچگاه دست از آرمانهای والای انقلاب و نظام برنداشته و این اقدام آنها انسجام و همبستگی ملت ایران را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در ابتدای توافق برجام نسبت به بی اعتمادی و بدعهدی آمریکا اظهارداشت: ولایت پذیری همواره در طول تاریخ وجود وحدت پیروزی را به دنبال داشته و امروز نیز یکی از عوامل مهم وحدت، اطاعت از رهبری در جامعه است.

تاریخ انقلاب اسلامی هر چقدر از بدعهدی و دشمنی استکبار جهانی در راس آن آمریکا پرباشد همان اندازه مزین به اتحاد، همبستگی و پایبندی ملت ایران به آرمانهای والای نظام هست که هر روز بر صفحات عزت و اقتدار ملی آن افزوده می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار