کد خبر: ۳۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کرج - پیشکسوت کشتی البرز گفت: البرزی‌ها در رقابت‌های انتخابی تیم ملی درخشش قابل‌توجه ای داشتند و علیرضا کریمی با آمادگی بالا در رقابت‌های شرکت کرده است.
به گزارش آرانیوز، ابراهیم جوادی در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی، اظهار کرد: خوشبختانه از دیروز مسابقات در تمامی وزن‌ها در دو بخش فرنگی و آزاد آغازشده است و با توجه به رقابتی که بین کشتی گیران برقرار است شاهد سطح بالای این دوره از مسابقات هستیم.

وی در ارتباط به کشتی گیران البرزی در این مسابقات گفت: تمامی کشتی‌گیرانی که از استان البرز در این پیکارها شرکت کردند نتایج خوبی کسب کردند و فکر می‌کنم البرز چهار ملی‌پوش را در تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد خواهد داشت.

جوادی در خصوص آمادگی علیرضا کریمی گفت: خیلی خوشحالم این ورزشکار بااخلاق با آمادگی در این  بازی‌ها حاضرشده است و محرومیت در روحیه‌اش اثری نداشته، امیدوارم با پایان محرومیت شاهد درخشش او در بازی‌ها آسیایی و جهانی باشیم.

پیشکسوت کشتی البرز گفت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی  به‌عنوان مسیر اصلی پوشیدن پیراهن تیم ملی به قوت خود باقی است. گرچه امسال فرایند انتخابی تیم ملی اختیارات کادر فنی را در تشخیص فنی‌شان افزایش داده است، اما  کسانی که در انتخابی تیم ملی در مرحله نهایی حضور ندارند، برای پوشیدن دوبنده تیم ملی شانسی ندارند.

جوادی در پایان گفت: برگزاری چنین رقابتی باعث افزایش انگیزه کشتی گیران جوان می‌شود و امیدوارم شاهد روند رو به رشد کشتی در میدان‌های بین‌المللی باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار