کد خبر: ۳۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
بارش‌های سیلابی اخیر که کمبودهای گذشته را جبران کرده، مشکلات بسیاری برای شهروندان ایجاد کرده است که بخش قابل توجهی از آنها به کوتاهی مسئولان در ایام عافیت برمی‌گردد.
به گزارش آرانیوز، در سال‌های اخیر بارش‌های خوبی بویژه در فصل بهار در شهر همدان رخ داده است که این امر سبب شده دیگر نتوان نام غافلگیری را برای روزهای بارانی نهاد.

در روزهای اخیر با شدت یافتن بارش‌ها، مدیریت شهری همدان نشان داد هنوز آمادگی کامل برای مواجهه با چنین وضعیتی را ندارد. اگرچه شدت بارندگی بالا بوده است ولی این موضوع غافلگیری و کوتاهی شهرداری را برای آماده‌سازی جوی‌های آب جبران نمی‌کند.

 هفته گذشته که آبگرفتگی در بلوار چمران همدان سبب نفوذ آب به برخی منازل مسکونی شده بود شهردار همدان را بر آن داشت تا در محل حاضر شده و اقدامات لازم فنی را برای رفع مشکل انجام دهد ولی در دو روز گذشته که شدت بارش‌ها بیشتر بوده، باران رحمت الهی به زحمت تبدیل شد.

از سوی دیگر با توجه به اینکه ایران و استان همدان سال‌هاست با مشکل خشکسالی و کمبود آب مواجه بوده نیاز است تا در زمینه مدیریت آب‌های سطحی توسط شهرداری همدان اقدامات لازم صورت گیرد چراکه با وجود بارش‌های سنگین اخیر، هنوز مخزن سد اکباتان به عنوان یکی از منابع اصلی تامین آب همدان، تکمیل نشده است.



حال که آسمان روی خوش خود را نشان داده و خداوند بزرگ رحمت الهی را بر سر این کشور نازل می‌کند روا نیست به راحتی اجازه دهیم این نعمت به مجاری فاضلاب منتهی شده و فایده‌ای برای مردم نداشته باشد.

امروز اگر فردی مسئولیت می‌گیرد نباید خود را ارباب مردم دانسته و در اتاق گرم و نرم خود بنشیند و تصمیم‌گیری کند، مدیر اجرایی باید در صحنه حاضر بوده و خدمات لازم را برای زندگی بهتر مردم و نه خود، ارائه دهد.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار